Gå til innhold

Ny side, u like ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stilig, header. likte ikke footeren så godt. musen ble litt for kraftig.

vet ikke helt om fonten i menyen falt helt i smak heller.

fonten i footer passet ikke helt den heller, var litt rart med det store tomrommet til høyde i footer.

ellers fin side, ikke så mye kontraster thoug, og overgangen til bg, nede var i raskeste laget.

Lenke til kommentar

:thumbup:

+ Headerbildet var kult, men samtidig krevde det ikke oppmerksomheten.

+ Når jeg så den data-musa nederst tenkte jeg 'barbermaskin ?' :p

+ Rolige farger.

+ Stilig logo.

- Jeg synes ikke at 'o', 'C' og 's' i fonten i menyen er noe god.

- Streken over menyen burde kuttes like langt fra den andre kanten, som det streken under innholdet gjør.

- En litt brå slutt, med tanke på at du har blur på siden.

- Test med litt mer padding over og under innholdet.

- Gjør 'html 4.01 'transsexual' & 'css' i footeren klikkbart.

- Det er ikke pent å lyve ang. validation... !

+/- *tips*: test å lage nyheter med overskrifter, så du hvordan det blir seende ut når siden er i drift.

Lenke til kommentar

+ Digget headern, fargene og unlocated.net enkelt å fint

+ overgang ifra header til meny og innhold til footer.

- Footern var kanskje litt for høg, og skrifta var litt for stior, gikk litt over bilde til høyre der nede, som ikke ble så bra. Trur det går greit med standard font der og få det klikkbart, altså at html og css er validert.

- fonten i menyen bør kanskje skiftes, ta å prøv med nån andre. Kanskje gjøre fonten litt mindre, så du slipper forkortelser som gbook. :) (selv om de fleste forstår hva det er link til.)

Lag ferdig og se hvordan du har tenkt at portfolio blir seende ut, samme med overskrifter til skriften i hovedfeltet.

Har vel kanskje gjentatt noe av det som er blitt sagt, :) men that is what i see. Noen få forandringer så er siden uutrolig fin, likte den jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Fin side. Like overgangen fra header til meny, men kanskje litt mer klar overgang mellom innhold og meny.

Fonten i menyen veit jeg ikke helt om jeg syntes passa, men den var litt tøff dog ;)

dessuten når innholdet ikke er over 100% er det "padding" under footer men ikke om den er over 100%. Dette er i opera. Synes det skal være enten eller.

Men likte siden godt

Lenke til kommentar

Typisk.

Fonten i menyen er _totalt_ umulig å lese før 6 øyekast. Den vekk, det hjelper lite at den er ufattelig stygg i tillegg!

Hoveren setter sitt preg til å gjøre den enda værre, når man er så uheldig å beveger musen over, så kommer det en upassende knallhvit farge, som skjærer med resten av fargene.

Sorry utbruddet, nothing personal.

Lenke til kommentar
Typisk.

Fonten i menyen er _totalt_ umulig å lese før 6 øyekast. Den vekk, det hjelper lite at den er ufattelig stygg i tillegg!

Hoveren setter sitt preg til å gjøre den enda værre, når man er så uheldig å beveger musen over, så kommer det en upassende knallhvit farge, som skjærer med resten av fargene.

Sorry utbruddet, nothing personal.

javel ... ?

her må jeg si meg helt uenig ...

og at du legger på meg utropstegn og full pakke er unødvendig og veldig provoserende ...

nothing personal ...

Lenke til kommentar
men siden dette ikke er en irc kanal så setter jeg strek her ...

Ta en titt rundt i diverse poster på wds forumet her, så ser du at man ikke er så langt ifra.

Du kan forøvrig ta vekk den siste setningen i ditt forige innlegg, for det utbruddet og utropstegnene var nemlig ikke myntet noe spesielt på deg.

Dette forumet er så sammensveiset at når det er en "fast" bruker spør etter kritikk, så er stygt pent og pent er like pent.

Forøvrig likte jeg resten av siden, men kunne godt ha tatt størrelsen på copyright tekst etc ned ett par hakk, skal det ikke være "anonymt" på en måte da?

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Stort sett en veldig stilig side :thumbup:

Pros

- Stilig Header

- Behagelige farger

- Enkelt men med stil

- Ser professjonel ut

Cons

- Navigasjonsfonten.. (Hiver meg på det toget, den er virkelig ikke spesielt pen :p )

- Bunnen ser tom ut

- Kanskje litt kjedelig?

Lenke til kommentar

Siden er meget, meget bra. :w00t:

- siden gir et kjølig stilfullt førsteintrykk

- menyfonten gir siden det lille extra

- skiller seg klart ut fra mengden fordi den er et design

Har sett på dine andre arbeider, synes de også er bra. Men denne "toppa hele driten.."

Lenke til kommentar

en bitteliten pirketing som ingen har sakt enda...

på a'en i logoen er det en liten duppeditt som stikker ned.

kansje du bør fjerne den?

den så litt får "morsom" ut :p (eller no)

veldig fin side! :)

og som noen sa før burde du gjøre copyright-skriften mindre

Lenke til kommentar

For å skille meg ut litt fra mengden med like kommentarer:

+ Utrolig stilfullt og gjennomført design. Føler ikke at noen ting er feilplassert eller strider mot resten av designet.

+ Godt fargevalg. En webside skal først og fremst være leselig og behagelig å hvile øynene på, og det har du fått til bra.

+ Liker fonten i menyen din. Og synes hover-effekten er helt i takt med resten av designet.

- er litt usikker på hva jeg synes om footer... liker fargene, men synes musa kommer litt for tydelig frem. Stjeler litt oppmerksomhet liksom. Blir spennende å se hvordan det blir når det dukker opp overskrifter som kan fange litt av oppmerksomheten :)

som sagt: behagelig og stilfullt design. keep up the good work :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...