Sliff Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 er jo det jeg skrev TC-Corbantis er Jedi rewamp part 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Du angriper ikke en Jedi helt alene Jango Fett holdte jo ut mot Obi-Wan ganske bra i Episode II though..vet ikke helt. Kommer an på kor sterk Jedien er og kor smart Bounty Hunteren er. Ja han gjorde det, men han hold vel i ca. 5 sekunder mot jedi master Windu. Og Jango fett er vel kanskje en Master Master Bounty Hunter.. hehe fra spøk til alvor, jeg leste om en fyr som prøvde seg på en Jedi Master, nå vet jeg ikke hva han selv var, men han hadde nok spilt spillet en stund siden han ville ta en Jedi... Han rakk ikke å få opp våpenet sitt engang før han var død, og deretter var det 6 andre spillere som angrep Jedi Mesteren sammen, og alle de døde på kort tid.... Så ja, en Jedi kan bli meget mektig, men det tar tid.... Konge synes jeg Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Er det Dark Jedi i spillet nu? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Er det Dark Jedi i spillet nu? Imperial jedi er darkside, rebel er lightside Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 jedi er no dritt de dreper jo alt før du får rørt det Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Folkens, bli Bounty hunters, vi er de eneste som kan holde jedi-befolkningen nede Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Folkens, bli Bounty hunters, vi er de eneste som kan holde jedi-befolkningen nede Hvis jeg kommer tilbake,blir det nok Inv 3 og Master Pikeman Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 vi holder den ikke nede.... vi kan drepe de 1 million ganger men de vil ikke miste jedien bare xp..... Når de er lei selger de den på ebay så noen andre kan bruke den Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 vi holder den ikke nede....vi kan drepe de 1 million ganger men de vil ikke miste jedien bare xp..... Når de er lei selger de den på ebay så noen andre kan bruke den lol,good point Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Så livet som jedi er ikke så tøft atm... Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 jedier kan ha andre profs det er eg so sikker på for eine jedien i guilden min er tkm og so da so.. ps: guilden er ful av jedier Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 jedier kan ha andre profs det er eg so sikker på for eine jedien i guilden min er tkm og so da so.. Nei nå tuller du :O Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Skulle ha likt å visst nøyaktig hva som må gjøres for å bli "Force Sensetive" Alle som er blitt Jedi har jo ikke clue hva de gjorde for å motta den fine teksten på skjermen.. For nå bare være på jakt etter holocronene å få noen tips på veien. May the force be with yous! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg vil ha tilbake perma death (opp til et visst nivå), det er alt for mange whiner jedis... sånn at bare de som greier å holde seg skjult osv til de blir sterke Alt for mange l33t d3wds som har grinda seg til jedi og går rundt og misbruker det Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Amen! Jeg å mitt guild begynner å bli lei av å banke 3 jedi knights som bruker å komme til vår by å yppe til bråk! Blir kjedelig i lengenden å se at når di kommer til å tape så force runner de barre vekk! Når jedis når knight lvl har di fleste ingenting å tape så da kan di bare dra rundt å vise seg så mye di vill uten at de står i fare for å tape noe som helst! Dette må det bli slutt på! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 .. pluss at de fleste jedis har "tjener" doctors som kommer og rezzer når de en sjelden gang ikke har greid å beine ut i vannet, sånn at de slipper mye av EXP tapet i tillegg... jeg blir syk Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Amen! Jeg å mitt guild begynner å bli lei av å banke 3 jedi knights som bruker å komme til vår by å yppe til bråk! Blir kjedelig i lengenden å se at når di kommer til å tape så force runner de barre vekk! Når jedis når knight lvl har di fleste ingenting å tape så da kan di bare dra rundt å vise seg så mye di vill uten at de står i fare for å tape noe som helst! Dette må det bli slutt på! De løper når force poolen begynner å bli liten. Gjelder og knocke før det skjer. Jedi uten force = død Jedi. Når du duellerer mot en Jedi er det viktigste og ete forcen hans opp. Gjøres lett hvis man er en tank, bare og putte på masse states så han healer. Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Få en kd/dizzy på han og spam dizzy attack, han blir og bruke forceheal til og heale dizzy Da tar det ikke lang tid før han er tom for force Endret 28. juli 2004 av Sliff Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Men som han sa, da springer de bare! Jeg vet bare om en jedi som ikke har FR! Å han har heller ikke fått bruk for det for å si det sånn! Skulle ønske flere jedis innså at dette ikke er en nødvendighet for å overleve! Hva er vitsen med å bli jedi vist du skal stikka av fra alt? må jo være jæveli kjedelig! Er ikke så ofte jedis dør, men dette er ikke på grunn av at di er så kraftige, dette er på grunn av at di bare stikker av! Burde være en timer på FR spør du meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå