potetskrell Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Se på feks dette. Har noen testet disse høytalerne? Vurderer å kjøpe, fordi dette var jo lommerusk! I verste fall kan den jo brukes som ved. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe, vet ikke hvorfor de var så billige jeg. Responsbåndbredde: 40 - 20000 Hz På headsettet mitt har jeg fra 15-28000 Hz Men for all del, de er sikkert ikke dårlige. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Men det er litt rart at ledningene til stereo anlegget mitt koster hva alt dette koster, pr meter Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Til den prisen der må jeg bare teste. Som sagt, lommerusk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg har sett disse her nedi byen, og de er store og det virker ikke som de er av dårlig kvalitet heller...så billig lenge også. Noen som vet hvorfor de er så billige? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 wtf, så billig, noe må være galt Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 wtf, så billig, noe må være galt Nei, fakstisk ikke. De har også et til sett som koster 100 kroner mer. Og det så faktisk ikke så ille ut... Dette er litt rart.. Sendte pm til han komplett.no fyren om å komme hitover.. Kanskje han kan høre på dem Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dette er litt rart.. Sendte pm til han komplett.no fyren om å komme hitover.. Kanskje han kan høre på dem Si ifra om det er god lyd i dem, dette er jo så knallbillig at vi ikke kan gå glipp av det. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei alle sammen Fikk en PM fra "Ingardj" om å svare på denne. Nå er ikke dette en slik sak som vi pleier å svare på da brukerene stort sett kommer med erfaringer osv. Prisen er det ikke noe galt med heller skulle dere lure, men jeg tror vi kjører en kampanje på disse for tiden. Jeg har desv. ikke testet dem så jeg kan kun svare for de tilbakemeldingene vi har fått fra kunder på eltax generelt. Dette er at de får veldig mye for pengene. Ønsker dere mer informasjon finner dere dette på Eltax sin side om disse (Det er en annen farge som vises der). Ha en hyggelig kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Virket som et bra tilbud det der. Si ifra noen av dere kjøper det da. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Si ifra noen av dere kjøper det da. Og fortell hva dere synes også Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Er veldig interessert i Eltax, en kamerat har de til hjemmekino (vet ikke om det er de samme) Ikke de beste eller dyreste men mitt inntrykk er at man faar mer lyd en man betaler for. Koster jo "ingenting" En liten tilbakemelding hadde vaert bra ja Endret 16. juni 2004 av Archangel Lenke til kommentar
beji Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kjære brukere på HW hvis du har kjennskap til disse høtalerene (ELTAX) så si ifra så vi kan få en konklusjon på denne tråden? d kunne jo vert morro å testet dem:P Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har bestilt dem for å teste. Gir en tilbakemelding i denne tråden når jeg har fått dem. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Wow.. bestiller med en gang. Dekker sikkert mitt behov i allefall.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Tror jeg bestiller jeg óg.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det henger mange kyndige mennesker på lyd- og bilde-avdelingen her på forumet. Det går jo an å spørre der først. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Fikk disse i hus i dette øyeblikk. Må bare få lånt meg en vanlig forsterker (frem til jeg får kjøpt en), så jeg får testet de skikkelig. Nå fungerer de (store) kun som fronthøytalere i et JVC surroundanlegg. Får liksom ikke sagt så mye om bassen og sånt i dem enda, men jeg skal fylle på etterhvert. Regner med å få lånt en forsterker i løpet av helgen. Lenke til kommentar
Stian_rød Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hva med disse? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117683&cks=ALT Jeg har ikke veldig peiling på høytalere, så jeg spør, er de værdt de 300 ekstra kronene? EDIT: Er de også 5.0? Så ikke at det stod noe sted... Endret 18. juni 2004 av Stian_rød Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 EDIT: Er de også 5.0? Så ikke at det stod noe sted... Er det, det står du får med 5 høytalere og ingen sub altså 5.0 og ikke 5.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå