Muteki Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hos http://www.flexi-data.no/ står det at de får inn noen PCI-E kort 2004-06-23 men er uekreftet! Det er et Asus GeForce PCX 5750 128MB DDR! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva skal man med det når det ikke finnes noen hovedkort som støtter PCI-E ennå? Vi må nok vente til Intel 9x5 serien kommer. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Veit ikke jeg! Jeg ble bare litt overaska jeg! Tenkte at det var noen som bare ville vite det! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Veit ikke jeg! Jeg ble bare litt overaska jeg! Tenkte at det var noen som bare ville vite det! Er ikke akkurat det beste kortet det der heller... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Komplett og flere andre nettbutikker får faktisk inn akkurat samme kortet på akkurat samme dagen. Men med disse datoene har jeg lært noe, ta dem med et lastebil-lass med salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå