hølands_gutt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg har en honda camino men jeg skal ha trim jeg skal øve kjøre, til jeg for lappen, men jeg vil ha den til og gå fortere..hva av trim skal jeg kjøpe??? tenkte en ninja potte.... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jager de ninjapotter til camino?????????, men uansett. ninja lager faktisk bedritne potter til meget høy pris. en kompis hadde en rmx med Metrakit mk1 potta. den gikk sånn greit. og så kjøpte han seg ninjapotte til 1800spenn. den gikk faktisk sårligere en med metrakitpotta til 800spenn....... vi fikk tak i en camino en gang. vi fyllte tanken men lampeolje og fyre opp. satan som det gikk , men røyk noe extremt også da Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 effektanlegg, trimsylinder og 21 gasser eller noe skal nok få fart på saken skal du se Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 takk!! for svar!!! men jeg fått et lite problem....den går så treig en kamerat av meg sa at det kan være luftfiltre,men jeg har jo skifta den for lengst, men så tok jeg og skikket på pluggen og den!!! var møkkte den!!!! men det jeg lurte på etter jeg hadde rensan var det ingen forskjell....hva skal jeg gjøre?? skal jeg kjøpe en ny tennplugg eller hva?????????? Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hvilken farge var pluggen da? Den skal jo ikke være blank Hvis den er brun, (sjokoladebrun) er den helt fin. Hvis den er svart, for den for mye bensin, og du må sette i mindre dyse. Hvis den er tørr, må du forte deg å sette i større dyse. Ta en titt her for å se bilder av hvordan tennplugger skal se ut : http://www.trialavisa.no/tennplug.htm Anbefaler å spørre om mopedproblem på: www.mopedportalen.com Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 jeg har skikklig sota plugg jeg tokk også rensan, men eneste som skjedde er var at den tente mye fortere, jeg må nok se på den dysern ja.... takk for svar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå