halvardm Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg har et lite problem angående min [url="http://www.haavard.moo.no"]hjemmeside[/url].. Den tar et "år" å laste den, men jeg skjønner ikke hvorfor... Den ligger lokalt på maskinen min i tilegg og der går det like treigt... Noen som vet hvorfor dette skjer??! EDIT: Kan det ha noe med at jeg bruker *.PNG ?? Endret 16. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ser at du bruker home.no, og dette er der tregheten ligger. Filstørrelsene er ok, og burde ikke forsinke så mye. Skaff deg et bedre sted å hoste sidene enn hos home.no !! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Jaok... Nå gikk det bra... Blir vel til at jeg kjøper meg webhotell snart... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg har et lite problem angående min hjemmeside.. Den tar et "år" å laste den, men jeg skjønner ikke hvorfor... Den ligger lokalt på maskinen min i tilegg og der går det like treigt... Noen som vet hvorfor dette skjer??! EDIT: Kan det ha noe med at jeg bruker *.PNG ?? Hvis det går tregt lokalt er det nok noe med pc'en din Kansje du bør vurdere å formatere så du for bort diverse spyware? Her loader siden på et blunk! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Tror det var pc'en som var litt rar et øyeblikk.... Men nå går alt som normalt... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror det var pc'en som var litt rar et øyeblikk....Men nå går alt som normalt... Det som er normalt på home.no er meget tregt på andre servere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå