hylo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Disse har jeg lyst på, men klarer minidisc'en det?? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=29942 Lenke til kommentar
.V. Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tja, vil kanskje spise litt mange batterier da. Lenke til kommentar
trainwreck Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei, vil bare først si at det er et flott valg! Sitter i dette sekund og hører med et par av de dern. Jeg bruker dem på mp3 spilleren min, det er en Iriver ihp-100. Batteriet varer vel i 12 timer da eller noe sånt, er oppgitt til 16 men dette har da aldri vært en realitet. Hva slags musikk hører du mest på? Jeg synes personlig de er best til trance.. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har selv en sånn, de gir kjempebra lyd. Skal du ha noe mer, er PortaPro også ganske bra. Tror de du har funnet fram er litt overkill, det finnes mange bra headset der ute som ikke er på størrelse med en lastebil. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Hei, vil bare først si at det er et flott valg! Sitter i dette sekund og hører med et par av de dern. Jeg bruker dem på mp3 spilleren min, det er en Iriver ihp-100. Batteriet varer vel i 12 timer da eller noe sånt, er oppgitt til 16 men dette har da aldri vært en realitet. Hva slags musikk hører du mest på? Jeg synes personlig de er best til trance.. litt off-topic men, jeg hører på metal.... det tvers motsatte av deg.... Eller så har jeg lyst på disse: http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=b:...:36134;p:321590 kjenner en som har de.. han sikler når han bruker de... Er det noen som har erfaring med de??? Endret 16. juni 2004 av Hylo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Ingen som har noe og si på disse?? http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=b:...:36134;p:321590 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har selv en sånn, de gir kjempebra lyd. Skal du ha noe mer, er PortaPro også ganske bra. Tror de du har funnet fram er litt overkill, det finnes mange bra headset der ute som ikke er på størrelse med en lastebil. Tja, headsett til litt over tusenlappen, i magel på ett bedre ord, knuser jo portapro og dets like i lydkvalitet, portapro er en bra høretelefon for å ha med seg rundt (spesielt nå som den har blitt såpass billig) i den prisklassen, men ikke noe mer, litt dyrere høretelefoner er absolutt verd det om du vil ha bra lydkvalitet. Når det gjelder denne typen høretelefoner har jeg bare noen generelle betraktninger, har brukt endel større telefoner og min erfaring er at de stort sett har ett greit volum på maks (spørs litt på motsatanden, vet du hva den er i disse?), men det er ikke mye rom til overs, dessuten blir det naturlig nok litt kortere batterilevetid. AtW Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Har selv en sånn, de gir kjempebra lyd. Skal du ha noe mer, er PortaPro også ganske bra. Tror de du har funnet fram er litt overkill, det finnes mange bra headset der ute som ikke er på størrelse med en lastebil. Tja, headsett til litt over tusenlappen, i magel på ett bedre ord, knuser jo portapro og dets like i lydkvalitet, portapro er en bra høretelefon for å ha med seg rundt (spesielt nå som den har blitt såpass billig) i den prisklassen, men ikke noe mer, litt dyrere høretelefoner er absolutt verd det om du vil ha bra lydkvalitet. Når det gjelder denne typen høretelefoner har jeg bare noen generelle betraktninger, har brukt endel større telefoner og min erfaring er at de stort sett har ett greit volum på maks (spørs litt på motsatanden, vet du hva den er i disse?), men det er ikke mye rom til overs, dessuten blir det naturlig nok litt kortere batterilevetid. AtW Batteri levetiden er det ikke så farlig med... så lenge md'n klarer og dra de... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 porta pro er no mainstream skvip, de detter fra hverandre bare du ser på dem, og sprenges bare du skur volumet opp. Jeg greide å sprenge mine 1 dagen eneste som gjør dem verdt noe er livstidsgarantien Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Ingen som har noe og si på disse?? http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=b:...:36134;p:321590 de er ganske overkill, vet at blant annet dj tiesto bruker dem når han spiller. mest regner med den prisen så er den ganske bra. hvis det er headsett du du lurer på så anbefaler jeg Head Fidelity siden for slikt, de der kan sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå