graks Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 har ownersbuy lov og selge mobiltelefoner med 24 måneders bildingstid,hadde ikke forbruker myndighetene satt grensen på max 12 måneders bindingstid? har bestillt meg abb hos ownersbuy,pga at de er det billigste. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det er kun på bedrift at høyere enn 12 mnd. er lov, så hvis det ikke du har bedriftabo. du har bestilt så kontakt dem! Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kanskje du skal vite hva du bestiller før du bestiller det. OwnerBusiness er Netcom`s BusinessTalk abb. og som kjent et bedriftsabb. Her er det 24mnd., binding.(Telenor har for øvrig 18 mnd.)Bindingen gjelder jo også bare hvis du har kjøpt en subsidiert telefon. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Akkurat, 24 mnd er forholdsvis lenge, men de tilbyr samtidig telefoner som er sterkt subsidert, for tiden trur jeg det er over kroner 2000,-. Edit: Samtidig som de er blant de billigste i bruk! Endret 16. juni 2004 av pologutt Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 har de oppnådd full rabatt ennå da? For de prisene som stod der, var hvis det hadde oppnådd 100% rabatt hos netcom. Og det skjedde vet at alle brukere ringte for over 15 mill eller.no Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det kan være at det er en endring i det med 24mnd. Jeg brukte Business talk før, videreførte i juni, og nå står jeg med bidning til 9. juni 2005 (12 mnd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå