ATG Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei, Bruker nå et Bluetooth adapter til og overføre filer til min 6230. Dette når tregt(20-30kByte\s). Samt det forekommer ustabilitet en gang i blant. Har vurdert og anskaffe meg USB kabel til mobilen(DKU-2). Noen som vet om hastigheten vil stige? Evt. hvor mye? Har også sett på muliget med kortleser, men vil unødig ta ut og inn minnekortet hver gang. Så dette er ikke et alternativ for meg. mvh, ATG Lenke til kommentar
ATG Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hei, Har nå vært ute og kjøpt en DKU-2 usb kabel. Overføringen går mye fortere, rundt 150kByte\s. Ca. 20 sec på en 4mb sang. Da lå begrensningen min på Bluetooth, men jeg lurer fremdeles på om det var Bluetooth adapteret mitt(BCS kjøpt på Lefdal) som var tregt. Eller om det er slik for alle Bluetooth adaptere? Så hadde vært fint hvis noen andre der ute med Bluetooth kan gi beskjed hvor raskt de kopierer til mobilen over Bluetooth? mvh, ATG Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei, Har nå vært ute og kjøpt en DKU-2 usb kabel. Overføringen går mye fortere, rundt 150kByte\s. Ca. 20 sec på en 4mb sang. Da lå begrensningen min på Bluetooth, men jeg lurer fremdeles på om det var Bluetooth adapteret mitt(BCS kjøpt på Lefdal) som var tregt. Eller om det er slik for alle Bluetooth adaptere? Så hadde vært fint hvis noen andre der ute med Bluetooth kan gi beskjed hvor raskt de kopierer til mobilen over Bluetooth? mvh, ATG Bluetooth spesifikasjonen sier vel noe ala dette: Total båndbredde for Bluetooth-spesifikasjon 1.1 er omkring 1 Mbps, men i realiteten får man en del lavere overføringshastighet enn dette (maksimal asymmetrisk overføringshastighet er 721 kbps). Bruker usb2 leser selv, og det er en annen verden ja. Du finner jo en artikkel om dette på hw.no på http://www.hw.no/art.php?artikkelid=8057 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå