Nilzor Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er det en grunn til at Office XP heter nettopp "XP"? Jeg tenker på at det f.eks. ikke er kompatibelt med Windows 2000. Jeg har kjørt Of.XP på Win2k nå i et par måneder, og det fungerer FORSÅVIDT greit, bortsett fra én liten ting: Den fryser sånn ca 1 av 5 ganger jeg trykker på save. Det er kanskje ikke det mest gunstige tidspunkte å fryse på, med tanke på at du da gjerne har gjort en del endringer som du ikke vil miste - derav årsaken til at du trykker på lagre-ikonet i første omgang. Noen som har opplevd liknende? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Office XP heter vel Office XP fordi den kom etter Office 2000, og man ville bruke den samme endelsen som Windows XP / 2000. Det skal ikke være noe problem med Office XP på en 2000 boks, kjører det på flere maskiner på jobben. Kjører også Office 2003 på andre 2000 bokser, heller ikke noe problem. Men sjekk på http://office.microsoft.com om det kanskje er noen office-patcher du mangler. Kirikiri Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er jo gitt ut en Service Pack 3, som også inneholder fiksene fra SP1 og 2. Tror dette løser mye av problemene med Office XP. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 har aldri hatt problemer med hverken Windows XP og Office 2000 eller, Windows 2000 og Office 2003 eller XP. selv om jeg ikke har installert en eneste service pack for office så har jeg aldri hatt problemer. ingen andre som jeg kjenner heller. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er forsåvidt riktig det med prosukt-serier. Alt som kom rundt år 2000 har jo "2000" som en del av tittelen. ALLE programmer må patches. Det gjelder også Office. Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ok takk... Jeg patcher nå så får vi se om det hjelper. Er forresten kun i Word det henger seg. Lenke til kommentar
Nilzor Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Microsoft har gitt ut en oppdatering for Microsoft Office Word 2003. I enkelte tilfeller kan det hende at Word 2003 ikke svarer når brukeren lagrer en fil eller når Word automatisk lagrer en autogjenopprettingsfil. Denne oppdateringen løser dette problemet tipper vi har problemet her jeg... Viste seg jo at det var Office 2003, og ikke XP jeg kjørte... Men det hindra jo ikke dere (kirikiri) i å hjelpe meg, så tusen takk! Litt pinlig at jeg ikke tenkte på noe så banalt som å sjekke updates selv dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå