Torjus Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) I dag fikk jeg dette vinduet: Men jeg har aldri brukt en dremel eller stikksag før, så jeg vill helst ikke gjøre det selv... Kan glassmestere gjøre det? EDIT: Vinduet skal i toppen på dette kabinettet: Endret 16. juni 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dette er enkelt og gjøre selv. Personlig synes jeg stikksag gir et penere resultat enn dremel. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 alt går an bare du betaler nok! men ville det ikke være bedre om en blikkenslager eller lingnede gjorde det istedenfor? glassmestere driver med glass, ikke metall u know! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Hva i all verden er blikkenslager? EDIT: Nytt spørsmål: Når jeg skal måle opp, kan jeg bare legge vinduet oppå metal plata og lage en strek rundt? Det følgte med list som jeg bare dytter vinduet inn i... Endret 16. juni 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 en blikkenslager lager beslag rundt piper, under vinduet osv... i metall selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå