Gå til innhold

Kjøp av ny bærbar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=12

Hvorfor ikke satse på en løsning fra Whitebox eller Zepto? De har billigere, dersom det er av betydning. Men skulle jeg valgt mellom dine alternativer hadde jeg valgt Toshiba. Toshiba har alltid laget god kvalitet, samt at denne så jo utrolig rå ut utenom + den har bra specs. Uten at jeg vet det sikkert tipper jeg også at kabinettet på Toshiba maskinen er mer solid enn det du finner på mange maskiner fra Acer, Dell, Whitebox etc.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Er klar over skjermkortet, men maskina vert sannsynlegvis ikkje brukt noko særleg til spel..

Off-topic: Kvar får ein kjøpt skjermkort til bærbare forresten?

Den største fordelen til Toshibaen er vel eigentleg skjermen, som skal vere vannvittig bra + at den er widescreen.. Prisen har ikkje så mykje å seie, kvalitet er det sterkaste kriteriet.

Lenke til kommentar

Man får ikke kjøpt skjermkort til bærbare. Den løsningen er på vei, og er nok på markedet om få uker. Jeg ville nok valgt Toshibaen, tross skjermkortet, men dette avhenger helt av hva du skal bruke PCen til!

Skjermkortet til Toshibaen er i alle fall mye bedre enn intigrerte løsninger, noe som er mest vanlig på bærbare. Dessuten er standard garanti på Toshiba 2 år (dette kan jeg ikke garantere at er på denne Toshibaen). Alikevel, valget er ditt; hva prioriterer du?

Lenke til kommentar

Dersom kvalitet er viktigst og den ikke skal brukes til spilling er nok Toshibaen best. Dvs 5200 funker til enkel spilling, du får neppe 100fps i Far Cry med alt på topp kvalitet, men bør kunne drive det med lavere innstillinger. Radeon 7500 på min egen bærbare klarer de fleste nye spill, men kvaliteten blir så som så(men uten hakking).

Har du vurdert Powerbook, kanskje enda bedre dersom du ikke skal bruke den til spilling. Den enkleste modellen koster 18500(15" WS), kommer med radeon 9700, 60gb HD etc. Vet det er off-topic, men de bærbare fra Apple er i en klasse for seg, mht kvalitet etc. Dvs dersom du ikke har noen spesiell tilknytning til Windows. Selv hadde jeg kjøpt Powerbook i dag, du kan forresten også kjøre de fleste windows programmer gjennom Virtual PC, men spill blir nok litt for tøft. Når det er sagt finnes det som regel Mac versjon av de mest populære spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...