hello100143 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) noen av vennene min sier at man MÅ jorde et trekabinett er dette sant eller bare tull, sjønner holder på å bygge pc'en min inni en høytaler Håper på gode svar!!!! Endret 16. juni 2004 av hello100143 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Trenger ikke å ha jording, har ikke det selv på den ene av PSU'ene mine.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sette en jordingskabel til treverket er bare vås. Men å forbinde alle ledende materialer til jord er kanskje lurt.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sette en jordingskabel til treverket er bare vås. Men å forbinde alle ledende materialer til jord er kanskje lurt.. jupp.. tre er ikke akkurat kjent får å lede strømm bra.. tror ikke det vil hjelp uansett. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du må ha et jord/null punkt ! Foreslår i et trekabbiss å sette ei potte med kaprifolier inni åsså setter diu en lang spiker ned i potta med ledning til _jord_ forbindelse på.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du må ha et jord/null punkt ! Foreslår i et trekabbiss å sette ei potte med kaprifolier inni åsså setter diu en lang spiker ned i potta med ledning til _jord_ forbindelse på.. haha..lol Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg har et plexikabinett hvor det eneste metallet er skruene... er dette farlig? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 alt er jordet av psu. hvis du har ledninga til psu i jordet stikk-kontakt ja... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har bygd en PC i en gammel gitarforsterkerkasse. Jeg har ikke hatt noen problemer ved å la være å jorde hovedkort og disker. Hadde det ikke vært forsvarlig, hadde det neppe vært plexikabinetter på markedet. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 alt er jordet av psu. hvis du har ledninga til psu i jordet stikk-kontakt ja... Korrekt ! (Sier Brakballen som har reparert jordingstullinger i 18 år.. ) :!: Et JÆVLA godt råd: Skru av ALT før du kobler lyd etc. til stereoen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå