Gå til innhold

Hvor bra har ATI driverne blitt?

Dimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var litt småskeptisk da jeg var og hentet mitt 9800 kort i fjor sommer, men etter å ha installert det og spilt en god del spill med det, kunne jeg etter en stund konstatere at jeg personlig var like fornøyd med det som jeg var med mine tidligere 3Dfx og nVidia kort.

Det finnes folk som opplever problemer jeg selv ikke opplever, hva det kan skyldes er vel usikkert (hardwarekombinasjoner, krøll med gamle drivere etc), men det samme er vel tilfelle med nVidia etc også. Så man kan aldri garantere at du ikke vil oppleve problemer, men selv mener jeg at ATI er like god som nVidia på drivere nå. (og har vært det en god stund allerede)

Lenke til kommentar

Det folk sier om at ATI-driverne til Windows XP er dårlige, er bare tull. Jeg har også hatt GF-kort, og jeg vil si at driverne til ATI er vel så gode som nVidia sine, kanskje bedre. Nå kan jo ATI-driverne lett avinstalleres også.

Det at Sapphire har gitt ut 9800 Pro 128bit edition har gitt meg enda en grunn til å kun gå for rene ATI-kort. ATI selv ville aldri funnet på å slippe sånne kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...