bfisk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hva er deres navn på "stein-saks-papir"? Her er det "å hitte om det" Bruker ofte bare "stein-saks-papir" jeg og, men da jeg var mindre brukte vi "å janke" om det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tonights top 10 list: Top ten things SteffyBoy and his loyal followers say too much: Number 10: sweet Number 9: dude Number 8: yo Number 7: ohoi Number 6: matroZen Number 5: damn! Number 4: mahn Number 3: eid! Number 2: azzo and the number one word SteffyBoy and his loyal followers say too much: KATARR Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 WQ! (Full setning: WQPOPO). Brukes til å hilse med samme hånd"bevegelse" som i avataren min nå. Jeg og en annen som har den. Roen Herjer "Ge" fenomenet foran diverse ord. Eksempel : "Skal vi gekjøren ein tur?" Bruk av dårlig engelsk er også med. Eksempel : "To the kiosk go do yes do?" Lenke til kommentar
bitte Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva er deres navn på "stein-saks-papir"? Her heter det utrolig nok å noble. Vet ikkje kor det kommer fra då... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 "Meert". Uttales "Mirt". Betyr noe sånnt som "Bra, heftig" "Eeeejaooo". Uttales "Eeeyaaow", et uttrykk du får slengt etter deg hvis du lyver åpenbart.. Teite ord, egentlig. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Teite ord, egentlig. Eeeyaaow! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 I Min vennekrets dikter vi ikke opp ord, men vi tar i bruk ord som sjeldent blir brukt, og gir dem en ny mening. Veldig internt, da det ofte ligger en historie bak grunnen til at ordet brukes . Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 VArre ? ( istedet for blir du med`? ect ) Flekke ? ( istedet for drar ) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 I Min vennekrets dikter vi ikke opp ord, men vi tar i bruk ord som sjeldent blir brukt, og gir dem en ny mening. Veldig internt, da det ofte ligger en historie bak grunnen til at ordet brukes . Det er sant, jeg har adoptert det veldig gammeldagse uttrykket(og jeg vet ikke om det virkelig er et uttrykk eller om det bare er jeg som tar feil...???): "Det flasker seg", synonym med "Det ordner seg". Noen som har hørt dette uttrykket før?? Jeg syns uansett det er et ganske "snæxy" uttrykk, det har liksom den gode klangen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Et ord til: Flekke - Kjøre forbi en annen bil Godt mulig at dette brukes andre steder også. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Før sa søstera mi og jeg "jee" når vi kjørte forbi andre biler, også sa vi "bæsj" når vi ble tatt igjen. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) I min vennegjeng sier vi mye: Pisspreik Kari Hvem spurte om din mening? Sa jeg nei? blir du med å checke it out? Hæææ Hold kjeft Going for the fridge Altså (uttales ikke assa, men som de skrives) Ja, der traff du spiker'n på hue, gitt! Damn (uttales ikke damm, men slik det skrives Endret 19. juni 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 I Min vennekrets dikter vi ikke opp ord, men vi tar i bruk ord som sjeldent blir brukt, og gir dem en ny mening. Veldig internt, da det ofte ligger en historie bak grunnen til at ordet brukes . Det er sant, jeg har adoptert det veldig gammeldagse uttrykket(og jeg vet ikke om det virkelig er et uttrykk eller om det bare er jeg som tar feil...???): "Det flasker seg", synonym med "Det ordner seg". Noen som har hørt dette uttrykket før?? Jeg syns uansett det er et ganske "snæxy" uttrykk, det har liksom den gode klangen. For tiden brukes ordet "Real" ganske mye, også i annen form, nemlig "Reelt" (utt. re-elt). Vi bruker for tiden veldig mye det engelske ordet "Neat" til alt mulig, hvis jeg foreksempel ser ei jente jeg syns er veldig fin, sier jeg "Dæven peise hakke steike, hu der var neat!!" Ellers bruker vi ordet "Pussig" ganske ofte, da foreksempel når man syns noe er rart: "Det var da pussig". Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Kælve (kjøre av på moped) Kukke ta (kjøre av på moped) Kviste (ta igjen noen med et fartøy) Er fler, men kommer ikke på de nå Endret 19. juni 2004 av Kris89 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Månebedotten - Forbauset/Forundret/Overrasket etc Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hakke no spes stili jeg sier gitt.. giddærnte skriva mer innå detta her . må Laxn litt. noen n00ber her ?? ittno hax0r heller?? 0wns!! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 HAHA, du vart skræmt no jau! HAHA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå