Gå til innhold

Veldig interne ord dere har brukt..

smeboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tonights top 10 list: Top ten things SteffyBoy and his loyal followers say too much:

Number 10: sweet

Number 9: dude

Number 8: yo

Number 7: ohoi

Number 6: matroZen

Number 5: damn!

Number 4: mahn

Number 3: eid!

Number 2: azzo

and the number one word SteffyBoy and his loyal followers say too much:

:w00t: KATARR :w00t:

Lenke til kommentar

WQ! (Full setning: WQPOPO). Brukes til å hilse med samme hånd"bevegelse" som i avataren min nå. Jeg og en annen som har den. :p

Roen

Herjer

"Ge" fenomenet foran diverse ord. Eksempel : "Skal vi gekjøren ein tur?"

Bruk av dårlig engelsk er også med. Eksempel : "To the kiosk go do yes do?"

:roll:

Lenke til kommentar
I Min vennekrets dikter vi ikke opp ord, men vi tar i bruk ord som sjeldent blir brukt, og gir dem en ny mening. Veldig internt, da det ofte ligger en historie bak grunnen til at ordet brukes .

Det er sant, jeg har adoptert det veldig gammeldagse uttrykket(og jeg vet ikke om det virkelig er et uttrykk eller om det bare er jeg som tar feil...???): "Det flasker seg", synonym med "Det ordner seg".

Noen som har hørt dette uttrykket før??

Jeg syns uansett det er et ganske "snæxy" uttrykk, det har liksom den gode klangen.

Lenke til kommentar

I min vennegjeng sier vi mye:

Pisspreik

Kari

Hvem spurte om din mening?

Sa jeg nei?

blir du med å checke it out?

Hæææ

Hold kjeft

Going for the fridge

Altså (uttales ikke assa, men som de skrives)

Ja, der traff du spiker'n på hue, gitt!

Damn (uttales ikke damm, men slik det skrives

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar
I Min vennekrets dikter vi ikke opp ord, men vi tar i bruk ord som sjeldent blir brukt, og gir dem en ny mening. Veldig internt, da det ofte ligger en historie bak grunnen til at ordet brukes .

Det er sant, jeg har adoptert det veldig gammeldagse uttrykket(og jeg vet ikke om det virkelig er et uttrykk eller om det bare er jeg som tar feil...???): "Det flasker seg", synonym med "Det ordner seg".

Noen som har hørt dette uttrykket før??

Jeg syns uansett det er et ganske "snæxy" uttrykk, det har liksom den gode klangen.

For tiden brukes ordet "Real" ganske mye, også i annen form, nemlig "Reelt" (utt. re-elt). Vi bruker for tiden veldig mye det engelske ordet "Neat" til alt mulig, hvis jeg foreksempel ser ei jente jeg syns er veldig fin, sier jeg "Dæven peise hakke steike, hu der var neat!!"

Ellers bruker vi ordet "Pussig" ganske ofte, da foreksempel når man syns noe er rart: "Det var da pussig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...