Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 *le av RBK & sosohal* Hva ler du av? Det er ord vi bruker i hverdagen, jo. Nei jeg bare kjenner meg igjen fra miljøet jeg bor i.. Men her så ler vi av folk som bruker ordene.. Le av meg, da. *glise* Tisjard ass. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 *le av RBK & sosohal* Hva ler du av? Det er ord vi bruker i hverdagen, jo. Nei jeg bare kjenner meg igjen fra miljøet jeg bor i.. Men her så ler vi av folk som bruker ordene.. Le av meg, da. *glise* Tisjard ass. nå lo jeg faktisk godt! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 .korr ? kor kan brenne i helvete, jeg hater kor mer enn alt i verden (rent bortsett fra 20% av folka på dette forumet da) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Tøde, tætte, læksen, slæfen, mæks ro, uro, ass osv. Edit: Liker forsåvidt ikke uttrykk som Schpaa, kæbe, morra di osv. Det er teit. Endret 16. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bekkalokk, tomlatt, osv. Er fra Bergen, det finnes mange av dem Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sh'aaa mener (= skjønner du hva jeg mener)Bæde (=klikke, bli skikkelig sur) keegstah (=her: deilig pakkis som leker soss. keeg betyr her deilig og stah er forkortelse for staner) kaosgutt (= dritdigg gutt) kae (=pule) mongKis (= kis/gutt som ikke klarer å oppføre seg foran jenter) Vigdissiiiinaaa (=jente uten venner som liker å spre rykter) Legger sikkert til mer her. Vi voldtar det norske språket En ekte østkantsjente her, dere! Lenke til kommentar
Natalie Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Bruker vel mest vanlig 'kebab' ja. Endret 16. juni 2004 av Natalie Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) En ekte østkantsjente her, dere! Vel, jeg gjør mitt beste Endret 16. juni 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Fyfaen jeg bæda tøde da den vigdisiiiiina sa at jeg kaea en keegstah! Han var schmø kaosgutt, sh'aaa? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Fyfaen jeg bæda tøde da den vigdisiiiiina sa at jeg kaea en keegstah! Han var schmø kaosgutt, sh'aaa? Du begynner å bli flink Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Å herregud så idiotisk å ødelegge det norske språket på den måten Skal ikke si at jeg snakker så utrolig bra og korrekt Norsk sjøl, det er på grunn av dialekta mi... Men det der tar hele kaka i ett jafs edit: jalleleif kom på besøk Endret 16. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Odden Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Schnobogle = overtrøtt Lurpa = katapult kast Floffa baff = eksplosjon et runk =halv pupp halv pupp = halvparten av pupp pupp = maks rekkevidde chonka chonka baff = lighter har sikkert 100 andre ord også, men husker de ikke brukes i Warhammer Battles Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) *Konsekvent sett inn tysk preteritumsform "ge" foran hvert ord, selv om det ikke er riktig eller passer inn i det hele tatt. F. eks: Hvorfor gehopper du ikke? Akkurat det drev den ene broren min med også. I tillegg, istedet for å si "kålrotstuing", sier/sa han "stuing, type kålrot". Dette hadde han visstnok fått fra militæret, hvor det var en eske med granater hvor det sto: "granat, hånd, type splint". Bakes inn i språket. EDIT: *bake, bake* Tror ikke vi i Oslo er noe verre(bedre??) på å bruke slæng enn andre, forresten. Hva er deres navn på "stein-saks-papir"? I min omgangskrets er denne leken den obligatoriske dommer for å avgjøre ting som hvem som skal ta oppvasken, hvem som vinner diskusjonen og hvem som skal stå i mål på fotball. Tre versjoner jeg har vært borti: den klassiske "1-2-3" "Kloms" "Jææææænkin", med lang og hard trykk på æ. Endret 17. juni 2004 av smeboe Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) kor kan brenne i helvete, jeg hater kor mer enn alt i verden (rent bortsett fra 20% av folka på dette forumet da) OMG WTF LOL gretten.korr ? Endret 17. juni 2004 av sosohal Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 *gå å legge seg i ett hjørne* Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hva er deres navn på "stein-saks-papir"? Her er det "å hitte om det" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hva er deres navn på "stein-saks-papir"? "Å pugge". Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 I tillegg, istedet for å si "kålrotstuing", sier/sa han "stuing, type kålrot". Dette hadde han visstnok fått fra militæret, hvor det var en eske med granater hvor det sto: "granat, hånd, type splint". "Motor, påhengs. 40 hestekrefter" Så denne i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå