Katazaka_Mitsuo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ikke fro å vaere frekk eller sånn, men jeg har laavet aa legge inn bilder tatt med min casio mobil, men mange trodde ikke paa meg, sorry for at jeg skriver ae og aa, fordi har ikke de tre siste vokalene i tastautert naa, men faar det snart. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg trur heller ikke folk trudde på at du var en Japansk skolelærer som var bosatt i japan osv. når det var masse som ikke tydet på at du var det. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Heftige bilder, har vært der du bor, tror jeg er det kyoto? Kurihisa, bydel? bodde på hotell der Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Imponerende bilder. Synes bare det er bra at han legger ut bildene når han har lovet gjøre det.( min mening) Hadde veldig lyst å se de bildene. Kanskje hvis vi er heldige legger han inn flere bilder. *håpe på* Endret 16. januar 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Heftige bilder, har vært der du bor, tror jeg er det kyoto? Kurihisa, bydel? bodde på hotell der ja det heter det der jeg bor, takk for mange snille tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Katazaka_Mitsuo: hvordan er skjermen? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis ryktene om den nye 3 megapiksel-mobiltelefonen til Siemens er sanne, så vil den også ha optisk zoom. Tråden er ikke akkurat opprinnelig om den mobilen, men siden denne tråden er gravd fram, så kunne vel jeg skrive det her... Lenke til kommentar
t_k Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis ryktene om den nye 3 megapiksel-mobiltelefonen til Siemens er sanne, så vil den også ha optisk zoom. Tråden er ikke akkurat opprinnelig om den mobilen, men siden denne tråden er gravd fram, så kunne vel jeg skrive det her... Hvordan rykter? Har du noen link? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 t_k: Her, her, her og her. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er vel noe av det bedre innenfor mobil, men kommer aldri til å bli som et digital kamera... Det er det vel inget spørsmål om (Dvs. det vil de nok aldri bli...) Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er vel noe av det bedre innenfor mobil, men kommer aldri til å bli som et digital kamera... Det er det vel inget spørsmål om (Dvs. det vil de nok aldri bli...) Jeg tror det kommer til å skje. Mange sa at bilen aldri ville slå hestekjerra da den kom, men det ser ut som om bilen har tatt overhånd nå. Det er en enorm utvikling innen dette feltet, og det forundrer meg ikke om digitalkamera uten mobiltelefon (eller motsatt) er en saga blott om ~5 år. Det jeg mener er at det kommer stadig nye teknologier, og komponentene blir stadig mindre. Jeg tviler på at utviklingen har stoppet nå. Kom gjerne tilbake om fem år og pek på meg og si "Magnus du tok feil", men det nederlaget skal jeg nok overleve! Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Veldig enig med mange andre her. Bildene på mobilene blir ikke "ordentlig" bra får de gjør noe med optikken. Hadde de fått til noe med f.eks speilrefleks så ville det helt sikkert blitt bra. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 t_k: Her, her, her og her. Ok. Kult! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Veldig enig med mange andre her. Bildene på mobilene blir ikke "ordentlig" bra får de gjør noe med optikken. Hadde de fått til noe med f.eks speilrefleks så ville det helt sikkert blitt bra. Du vil altså tilbake til de tider da man måtte ha egen veske for mobilen Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Katazaka_Mitsuo: hvordan er skjermen? Skjermen er en av de galdeste jeg har sett, har hatt 3100, nokia 7610 og siemens SX1, da jeg var på kurs i norge. 7610 er dårlig i forhold tild enne! tror dette er samme skjerm type: http://mobile-review.com/review/sharp-gx25-en.shtml Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det CGS eller TFT skjerm, vet du det? Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Tror det er TFT, men den er bra i sollys flere bilder her her (bilde av sove rommet mitt) enda ett av samme ting linkene er fra forsjellige sider de nederste er min private det andre er sønnen min som vant et scooter race og sida til klubben hans de første bildene er konen min sin side Endret 17. januar 2005 av Katazaka_Mitsuo Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 cool skikkelig japanese-style *yellow power* Men du Katazaka_Mitsuo, har du sett til noe til SE V800 white uten vodafone logo der? *sikler forsatt etter den* Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Nei, jeg har ikke sett den men nå skal jeg gå til mobilbutiken like rundt gjørne. de har alle mobiltelefoner som er nye, kanskje v800 white? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå