Artistic.Hipster Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Wow Så netopp dette på esato. Og dett er jo veldig lovende ut, helt klart et tegn på at kaemera på mobilen snart kan måle seg med et vanlig digital kamera. Men selfølgelig er denne modellen forbeholdt japan Merkelig nok er det casio som som produserer den revulosjonerende mobilen Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Skulle hatt en sånn Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 60 minutter video ja... Snart begynner man vel å lage spillefilmer med mobilen Men uansett, det er urettferdig at alt det kule stæsjet kun finnes i japan/kina og borti der... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Gandalf: Har du sett de bildene som ble tatt av en Samsung med 1.3 megapiksel kamera? Sinnsykt bra kvalitet! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Casio er faktisk ganske gode på mobiler og har laget noen modeller før også... Endret 16. juni 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Gandalf: Har du sett de bildene som ble tatt av en Samsung med 1.3 megapiksel kamera? Sinnsykt bra kvalitet! link? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Gandalf: Har du sett de bildene som ble tatt av en Samsung med 1.3 megapiksel kamera? Sinnsykt bra kvalitet! Ja, det er mulig det(fra mobile burn?) Ja, men det er jo helt sykt nå, glder meg til s700 den tar nok bilder som er gode nok til å bli postet på interenett den ja Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg mente på Esato. Men kan hende det er samme bildene? Emnet ligger hvertfall her. Jeg syns kvaliteten på de bildene er ganske bra. Endret 16. juni 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 OMG, bare se på kvaliteten på dette Det er fa*n meg impoenerende altså. Skulle ønske slike kom til norge snart Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tar nok noen år før disse mobilene blir brukandes til noe annet enn MMS. De må jo klare å integrere noen bra linser i mobilene....for å ikke snakke om resten av kamerateknologien... Og 3,2 megapixler? Tar litt plass da, mao det krever stor minnebrikke... og gidder man å kjøpe det, så er det vel fordi man ønsker å ta vare på bildene... for min del er kvaliteten så altfor lite å skryte av til at det fortjener en plass i fotoalbumet. Dedikert kamera i størrelsen "liten" er et bedre alternativ intill videre.. Pixelhysteriet er kun kommet for å lure kjøperen til at han trenger akkurat denne telefonen til minst 3-4000,- intill en ny telefon kommer med enda flere pixler... Ser for meg en tlf, type noe lettere enn P900 med OLED-skjerm og 3-4mpixler, og en skikkelig linse/kamerateknologi og WLAN....for å ikke snakke om 4-5gb innebygget minne og skikkelig bredbånd.... Nei nå sporer jeg helt av med mine drømmer her.... Poenget var at dette viser at teknologien går fremover, men vi er fortsatt langt fra brukbar kvallitet... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Gandalf: Har du sett de bildene som ble tatt av en Samsung med 1.3 megapiksel kamera? Sinnsykt bra kvalitet! Hvilke modell er det og når kommer den på det norske markede i salg? Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Amobil har allerede skrevet en artikkel om denne mobilen her. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Amobil har allerede skrevet en artikkel om denne mobilen her. Har visst oversett den Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det er en veldig kul mobil, har akkurat bestilt den. P.S Bor i Japan... Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe Var ikke for å ødelegge moroa deres liksom, ville bare hjelpe Ser jo jæklig rå ut, men det tar sikkert sin tid før noe sånt kommer til Norge.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det er en veldig kul mobil, har akkurat bestilt den. P.S Bor i Japan... Legge ut bilder som er tatt med den? når du får den...? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hmm... Håper MegaPixel kappløpet vil ende snart og man heller vil sikte seg inn på linser og kameraer med bedre fargegjengivelse og evne til å gjengi kontraster bedre... Det er nok først da vi får bedre mobil-kameraer... Det tror jeg iallefall... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det er en veldig kul mobil, har akkurat bestilt den. P.S Bor i Japan... Hvor mye koster den i norske kroner? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Den virker ikke i Norge bare i japan. (og resten av asia tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå