Naxos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Her er det noen flere bilder tatt med min 7610.. Blir bare bedre og bedre synes jeg.. Mørkt.. Ganske gromsete i kantene.. Men som dere ser blir det bedre med lysere bilder! Ganske fornøyd med det der.. Og det, egentlig!! På disse to er det ganske så lyst, og jeg holdt mobilen nokså stødig! Bare si ifra hvordan jeg lager sånne små klikk-på bilder dere, så blir dette mye enklere Endret 16. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) [ url=bildeadresse][ img]adresse til lite bilde[/ img][ /url] Edit: Bildene er noe uskarpe i kantene og har litt dårlige farger fortsatt Kanskje man skal vente litt til med å kjøpe fancy kameratelefon... Endret 16. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Så jeg må ha små bilder og ?! :\ Det orker jeg ikke... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Fargegjegivelsen er fortsatt absolutt ikke forbløffende.... Kantene er også uklare (som flere har nevnt). Håper de får fikset slike ting først, heller enn å drive på å prøve å nå en "høyere" milepæl (2 megapixler osv.) Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Bildene er ikke de beste jeg har sett, men heller ikke de dårligste! EDIT: Dårlig kvalitet i kantene! Endret 22. juni 2004 av Skrue_McDuck Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvordan oppløsning blir det hvis du bruker Photo Acute... 3 megapixler??? Minst??? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Se på photoacute.com og du vil se at programmet ikke eksisterer for 7610, enda. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, ja.... Jeg tenker litt mer i prisippet... (eller noe sånt ) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det var rett å slett skuffende(hadde vel egentlig ikke forventet noe mer, men ) Håper virkelig at det ikke er like fårlig på s700 men, men det er jo bedre enn VGA uansett, men egentlig ikke noe spessielt forskjell på bruksområder, det lbir fortsatt for dårlig til det meste, muligns jeg kunne brukt noe til banneren på hjemmesiden min(som forøvrig er tatt me en japansk 1mp telefon) Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg mener disse bildene er råbra! Hva forventer egentlig folk? Et digitalkamera? Ærlig talt! Det er da vel ingen av dere som likevel bruker disse bildene til annet enn mms, til profilen sin på msn, og den slags? Jeg er enig i at kamerafunksjonen er litt artig. Man kan sende bildemeldinger seg i mellom når man sitter på fest, osv, men til det er kvaliteten nå mer enn god nok. Selvsagt forutsatt at skjermen på telefonen også er god. Og det er den jo nå. Nei, skal dere ta skikkelige bilder for familiealbumet ville jeg heller anbefalt dere å kjøpe dere et lite, kompakt digitalkamera. Det tar lite plass og bildene blir meget gode. Keyzer Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 noen som kan si hvor jeg kan få lagt inn bilder på nettet så kan jeg få lagt inn noen bilder jeg også! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg mener disse bildene er råbra! Hva forventer egentlig folk? Et digitalkamera? Ærlig talt! Det er da vel ingen av dere som likevel bruker disse bildene til annet enn mms, til profilen sin på msn, og den slags? Jeg er enig i at kamerafunksjonen er litt artig. Man kan sende bildemeldinger seg i mellom når man sitter på fest, osv, men til det er kvaliteten nå mer enn god nok. Selvsagt forutsatt at skjermen på telefonen også er god. Og det er den jo nå. Nei, skal dere ta skikkelige bilder for familiealbumet ville jeg heller anbefalt dere å kjøpe dere et lite, kompakt digitalkamera. Det tar lite plass og bildene blir meget gode. Keyzer Ja, vi forventer at kvaliteten på kameraet på mobiltelefoner en dag skal bli like bra som et billig digitalkamera slik at de faktisk er brukbare utenfor telefonen selv. Nei, ingen bruker bildene til andre formål, fordi de er for dårlige. Hadde de vrt bedre hatt jeg lagd fotoalbum av dem. Og når hele digitalverdenen som vi kjenner den går mot en sammensmeltning av alle produktene slik at vi sliper å drasse med oss tertti forskjellige saker ønsker vi ikke sure kommentarer om at vi bør kjøpe oss digicams. Vi forventer fremgang! Og ved å ha sett på bilder på japanske forums osv av dems kameraer hadde nok flesteparten av oss håpet på at kvaliteten på 7610 sine bilder iallefall hadde vært LITT bedre enn 6600 sine. Det eneste de er er større, noe vi med N6600 også flott kan klare med PhotoAcute. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Og godeste Blib snakker plutselig for alle som har 7610? Jeg bruker bildene til andre formål faktisk. At kvaliteten ikke er så veldig bra bryr jeg meg ikke noe om. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Greit, beklager, noen av oss mobilkamerafolk bruker bildene sine som bakgrunnsbilder på PC eller lignende også hvor de ser den dårlige kvaliteten, sorry Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Syns fremdeles bildene er bra nok.. Og å si at de "bare er større".. Det var da litt voldsomt, vel. ?! Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg synes også bildene er bra de, men det gjelder å være "stø" på hendene helt til den begynner å lagre Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Bildene ser ut som mine fra min 7610. Jeg er vant til flere digital kameraer og jeg ER stødig på hånden...likevel er det nesten umulig å få skarpe bilder. Fargegjengivelsen er svært dårlig. Det er ingen vits i å kjøpe 7610 bare pga kameraet! Spar noen kroner å kjøp 6600 istedet eller en annen. Bildene er rett og slett ubrukelig ...og du ser ikke om de er uklare før du får dem på PC. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg er faktisk _veldig_ fornøyd med de fleste bldene jeg tar med 7610 jeg! Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ja, det blir litt feil og sammenligne 7610en med et digitalkamera til 6000kr ,som 7610 koster på elkjøp, jeg sier ikke at det er topp bilder, det er det langt fra, men til å være en telefon i 2004 er det bra, er sikker på om et par år vil vi ikke se særlig(om i det hele tatt) forskjell fra en telefon og et digitalkamera Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Bildene ser ut som mine fra min 7610. Jeg er vant til flere digital kameraer og jeg ER stødig på hånden...likevel er det nesten umulig å få skarpe bilder. Fargegjengivelsen er svært dårlig. Det er ingen vits i å kjøpe 7610 bare pga kameraet! Spar noen kroner å kjøp 6600 istedet eller en annen. Bildene er rett og slett ubrukelig ...og du ser ikke om de er uklare før du får dem på PC. Hei Ubrukelig til hva?Du kan ikke sammenligne dette med digital kamera,husk at dette er en mobiltelefon med tillegsfunksjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå