bulldog Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Sånne holdninger kan du spare deg for, du gjør ikke saken noe bedre. Synes ikke du det er litt dust å forsvare noe sånt? Sorry, men han ber jo litt om det da. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Synes ikke du det er litt dust å forsvare noe sånt? Sorry, men han ber jo litt om det da. Forde det er yttringsfrihet i dette landet! Alle har rett til å ha sin mening og det beste er at ingen ting er svart/hvit! Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Forde det er yttringsfrihet i dette landet! Alle har rett til å ha sin mening og det beste er at ingen ting er svart/hvit! Nemlig. Jeg har rett til å kalle han en dust fordi han forsvarer katastrofalt dårlig oppførsel. Det er min mening. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hadde det ikke vært bedre å prøvd å motsi han på en ordentlig måte istedenfor å bare kalle han en dust? La han få ha sine meninger, og så får du ha dine meninger, så kutter du bare ut det unødvendige duste opplegget. Fra min side har han tapt saken, ferdig med det. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Forde det er yttringsfrihet i dette landet! Alle har rett til å ha sin mening og det beste er at ingen ting er svart/hvit! Nemlig. Jeg har rett til å kalle han en dust fordi han forsvarer katastrofalt dårlig oppførsel. Det er min mening. Greit nok men det er for lite konstruktivt å bare kalle mannen dust. Men det er jo et personangrep som ikke er serlig pent. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er faktisk med bfisk på denne Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hva med å holde seg on-topic og kommentere filmen, i stedet for å krangle med hverandre pga forskjellige synspunkter. On-topic: "There's a jerk in every park".... :!: Dust av en supporter.... måtte han bli jævli flau Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Forde det er yttringsfrihet i dette landet! Alle har rett til å ha sin mening og det beste er at ingen ting er svart/hvit! Nemlig. Jeg har rett til å kalle han en dust fordi han forsvarer katastrofalt dårlig oppførsel. Det er min mening. Man kan ikke forsvare personangrep og sjikane med ytringsfrihet? Det er greit at det lov å si hva man mener om ting og tang, og mene hva man vil, men en injurie er likevel en injurie. Om man ser på "dust" som flaming, noe jeg kunne gjort på en dårlig dag, bryter forøvrig dette med forumets regler. Cluet er imidlertid at "dust" ikke fører en diskusjon noen vei. Er du uenig med meg, forklar hvorfor, ikke forklar meg at jeg er en dust @andesh og teknikern: you state my case Jeg er faktisk med bfisk på denne Men, som tidligere stata i tråden kommer jeg ikke til å diskutere topic mer, fordi jeg blir flamet nedenom, til helvete, tilbake igjen, og hjem, for dem, tydeligvis Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hadde min type gjort noe så dumt, så skulle jeg personlig dasket han i bakhodet og bedt ham om å gi ballen til ungen Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det fyren i filmen gjorde må være noe av det mest smålige jeg noen gang har sett noen gjøre. Og at han liksom skal kunne saksøke tv-selskapet...herregud! Selv i USA hadde ikke det gått. Ta f.eks en spisode av torsdagsklubben her hjemme. Masse sjikane og mobbing av folk der, men det har ikke akkurat vært snakk om noen store erstatningssaker. Hvis det var noen som burde saksøkes, var det denne idioten av en mann. Åhh, det hadde gjort godt å smashe hodet hans med et balltre....som en melon! SPLASH! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Åhh, det hadde gjort godt å smashe hodet hans med et balltre....som en melon! SPLASH! Høres litt smålig ut det også kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå