SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Haha for en idiot! Gutten vant da mer en den ballen. Lurer på om fyren noen gang kommer til å våge seg inn i banen igjen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Haha, og han fikk drite seg ut på riksedekkende TV. Kan ikke si noe annet enn at han fortjente det. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 At guttungen var liten, spiller forsåvidt ingen trille. Det er så mange unger som får puter sydd under armene, og slik jeg så det, var det en mer eller mindre hederlig kamp om ballen. Er det hederlig at en fyr som er 10 ganger så gammel som han nærmest river ballen ut av hendene hans? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 For en jævel, han skulle fått et par heftige slag! Veldig bra, og sportslig gjort av Rangers å gi den lille gutten et balltre og flere baller. Slik oppførsel tolererer jeg faktisk ikke. Overraskende sportslig og godt gjort av Rangers. bfisk: ? Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Det er imidlertid ikke poenget -- poenget er at vedkommende sjikaneres og lynsjes verbalt på offentlig TV, noe som, etter mitt skjønn, er hundre ganger mer alvorlig enn at en liten gutt ikke fikk baseballen. Hva skulle de ellers ha sagt? Bare lurer siden det han gjorde var såpass moralsk forkastelig. Han hadde kanskje rett (i form av at det er den sterkestes rett). Men det er uansett moralsk forkastelig å ramme en liten gutteunge med en slik opptreden. Og nei. Jeg nekter å tro at han selv i statene hadde fått medhold i det søksmålet. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg lar diskusjonen ligge for min del nå. Jeg ser at jeg kommer til å bli flama nord og ned om jeg fortsetter med mitt noe kontroversielle synspunkt -- så får dere mene hva dere vil. Igjen, jeg synes også hva han gjorde var galt, men det var ikke forbudt, slik som sjikanen han ble utsatt for, var. Om den var fortjent eller ikke, får være opp til hver enkelt å avgjøre -- jeg vet hva jeg mener. Over og ut fra bfisk Lenke til kommentar
Izor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Joda, det er vel og bra, men barn må også lære seg at de ikke alltid kan få viljen sin, og at folk står i sin fulle rett til ikke å være føyelige, dersom det måtte være ønskelig. Men det er ikke snakk om å være føyelig men om at han regelrett overfalt guttungen. Sånne utspill blir bare for dumme. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Obs dobbel :!: Endret 1. juli 2004 av Izor Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Er det noen her som har sett Penn & Teller: BULLSHIT? De forklarer i første episode at de ikke har lov å kalle andre mennesker for "liars and quacks" kan man bli saksøkt, men "motherfuckers and assholes" er helt greit. Det vil si at kommentatorene kunne si hva de ville om at han var en drittsekk og en jerk (som han var fordi han kunne alvorlig skadet denne lille gutten, kun for å få tak i en ball (som ikke skal bety noe for en voksen mann, men som betyr mye for en liten gutt som er glad i baseball)). Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 off, enkelte folk burde ha bank *10 men hadde ballen landa i fanget mitt hadde jeg gidd den til gutten hadde han spurt om den. men bra han fikk balltre og en del baller og bfisk Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) bfisk: Han tar ballen fra en unge Han tar nesten knekken på ungen i prosessen Proveserer ytterligere med å være stolt over det han har gjort Gjør du dette på riksdekkene TV kan du ikke forvente annet å bli sjikanert. Tenk deg om. edit: ehg? Endret 1. juli 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Så hvis jeg kaller deg en dust, så kan du saksøke meg for offentlig sjikane? Okey... Vær så god, prøv deg. Dust... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 La nå bfisk ¨få ha sin mening! Personlig synes jeg dette var forkastelig, at han ikke ble dritt ut mere? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hehe. For en idiot. Har sett folk dele ut kavringer til andre på idrettsarrangement for mindre enn det der. Han ene Rangersspilleren sa det på en bra måte: "Han er ikke verdt å prate om". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Årets klovn, lurer på om dama hans var like stolt som han var? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Årets klovn, lurer på om dama hans var like stolt som han var? Så ikke ut som det! Han fortjente den utskjellingen ass. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Skal jeg love deg han gjorde! Makan til idiot! Nesten rart at ingen rundt han prøver å si fra at det var litt ukult gjort. Og bfisk fortjener også litt sjikane for å støtte noe sånt. Mitt bidrag: dust. Sue me! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Sånne holdninger kan du spare deg for, du gjør ikke saken noe bedre. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Skal jeg love deg han gjorde! Makan til idiot! Nesten rart at ingen rundt han prøver å si fra at det var litt ukult gjort. Og bfisk fortjener også litt sjikane for å støtte noe sånt. Mitt bidrag: dust. Sue me! Slikt gagner ingen og aller minst deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå