Gå til innhold

Elektro dynga... :)

Anbefalte innlegg

Ja ja... nå har jeg akkurat komt hjem og fått sett meg ned framfor min kjære pc etter en tur på elektro dumpe plassen... og er den lykkelige eier av en haug med psu vifter, cpu vifter (kansje de kan brukest til gpu etter dagens målestokk) Og ei stor kjøleribbe som jeg skal skjere ab og sette på ramen på mit kjære skjermkort.... Og sist men ikke minst et par Noise killerer... :smile:

En lønnsom tur på dynga selv om jeg ikke direte har bruk for alt.... :smile: Kan jo få bruk for det en vakker dag :smile: :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Partly paradise, so to speak - urk... missunner deg såklart - finner du mer 'substantials', annet enn vifter og ribber, eller er det noen der før deg, som lesser snacks ? - så som ( RAM er kanskje utelukket ) HDD's f.eks.

Lenke til kommentar

Har oxo hatt den opplevelsen,

MEN!

Kommunen så at mange hadde det gøy så derfor er det

ikke lenger lov. Skal gjelle over hele landet.

På grunn av at vi nerder kan få fingrene i sensetiv informasjon som noen har kastet.

Trist, men sant

Lenke til kommentar

Jeg tok med meg noen disker og div og .... er ikke lav formaterte så lite problem i og gjennoprette det... men vil jeg sjå min kjære legesjornal og for den del naboen sin,så går jeg ned på legekontoret.... :smile:

PS. jeg gir en god F A E N i om det ikke er lov... så lenge ikke purken kommer og tar meg i nakken og kaster meg ut... for då må jeg jo gå helt tilbake når han har klart og kleia seg vekk :smile: :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...