forum1234 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Ja ja... nå har jeg akkurat komt hjem og fått sett meg ned framfor min kjære pc etter en tur på elektro dumpe plassen... og er den lykkelige eier av en haug med psu vifter, cpu vifter (kansje de kan brukest til gpu etter dagens målestokk) Og ei stor kjøleribbe som jeg skal skjere ab og sette på ramen på mit kjære skjermkort.... Og sist men ikke minst et par Noise killerer... :smile: En lønnsom tur på dynga selv om jeg ikke direte har bruk for alt.... :smile: Kan jo få bruk for det en vakker dag :smile: :smile: Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Partly paradise, so to speak - urk... missunner deg såklart - finner du mer 'substantials', annet enn vifter og ribber, eller er det noen der før deg, som lesser snacks ? - så som ( RAM er kanskje utelukket ) HDD's f.eks. Lenke til kommentar
Cray Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Har oxo hatt den opplevelsen, MEN! Kommunen så at mange hadde det gøy så derfor er det ikke lenger lov. Skal gjelle over hele landet. På grunn av at vi nerder kan få fingrene i sensetiv informasjon som noen har kastet. Trist, men sant Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Jeg tok med meg noen disker og div og .... er ikke lav formaterte så lite problem i og gjennoprette det... men vil jeg sjå min kjære legesjornal og for den del naboen sin,så går jeg ned på legekontoret.... :smile: PS. jeg gir en god F A E N i om det ikke er lov... så lenge ikke purken kommer og tar meg i nakken og kaster meg ut... for då må jeg jo gå helt tilbake når han har klart og kleia seg vekk :smile: :wink: Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Er det noen som aner hvor den nærmeste data-gravplassen er fra SandnesStavanger? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Like bak Forus Travbane, ved parkeringsplassen. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hehe jeg har funnet kjøleribber på skolen(bare vent til mor kjøper meg en dremmell) skal plaseres pent på gf2 mx kortet mitt :razz: PS. de har 80mm vifter der oxo [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-04-18 05:24 ] Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Quote: On 2002-04-18 01:36, spøkelse skrev:Like bak Forus Travbane, ved parkeringsplassen. Vet du om det er lov å gå og plukke der? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hvem bryr seg om d er lov eller ikke? Jeg ble kasta ut fra dynga i sørlandsparken i Kr.sand, men d hindrer meg ikke i å gå dit igjen en annen gang å plukke... Lenke til kommentar
copyright Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 hvor er dta gravplassen i drammen ? Bare lurer.... Veit noen det eller ? Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Er det tilfeldigvis noen som vet om noen data gravplass på ytre sunnmøre?=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå