Petterahl Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei! En kamerat av meg skal ha seg ny pc nå, han skal ha dette kabinettet! Han skal også ha dette vinduet. Jeg skal bestille får han og jeg må vite hva som blir bra med lys! Jeg har kanskje tenkt å bestille 2 sånne her og 1 sånn! Vil det funka da? Jeg lurer på om jeg burde ta flere, eller holder det masse vis med 2? Han skulle helt lyst opp hw andre ting inni kabinettet! Han burde ikke ta dette i stedent får a? Eller er det sånn at UV/Blacklight bare lyser opp hvitt eller no? Kan noen poste noen bilder av der noen har lyst opp kassa si? Takker for alle svar (helt litt fort før jeg bestiller!) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Her bruker jeg 2 blåe lys.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Lurt å plassere dem der du ikke kan ser rett på dem. Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Her bruker jeg 2 blåe lys.. bruker du uv\blacklight eller katode? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 det ser ut som han bruker blåe katoder jeg har uv katoder, di lyser ikke opp noe men uv aktive ting lyser, (blant annet hvitt) men om han bare skal lyse opp hw'en sin bruk blåe katoder,(di du linket til) Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Uv/blacklight er katoder det også, den eneste forsellen er fargen.. UV lyser opp kun UV relative ting, om du er flink kan du få dette virkelig stilig, men om du ikke har noe som er uvrelativt så er det ikke like pent.. Plasser katodene helt inne ved den venste døren, en oppe og en nede.. da får du den beste effekten, ellers blir det bare blendende... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 uv er fett da, spesielt siden jeg har et uv-kabinett Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Her bruker jeg 2 blåe lys.. bruker du uv\blacklight eller katode? Det er bøåe katoder ja (ikke uv ) De fra Sunbeam lyser veeeldig bra Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Plasser katodene helt inne ved den venste døren, en oppe og en nede.. da får du den beste effekten, ellers blir det bare blendende... Blir det tre? En opp en ned og en ved den venstre døren? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg hadde det slik.. annbefales ikke men det lyser bedre.. legg dem slik at de lyser opp alt, men ikke slik at det syns. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hvis jeg skal ha 3 katoder hvordan kobling må man ha da?? denne kan bare ha 2 stykk katoder samtidig, hvilke må jeg ha hvis jeg skal ha 3 katoder? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg har ikke sett noen invertere med mer enn 2 uttak, så det er fare for at du kanskje må ha 2 invertere. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 man må nok ha 2 invertere for å kunne ha 3 eller 4 katoder.... jeg har uv katoder, jeg har prøvd lilla og blå men etter en stunds bruk blir disse katodene mer og mer hvite! og det blir ikke pent syns jeg... Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 den beste plaseringen for en katode må vel være der den ikke kan sees fra vinduet. personlig synes jeg at katoder som "vises" ikke er fint. det tar liksom bort efekten Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 den beste plaseringen for en katode må vel være der den ikke kan sees fra vinduet. personlig synes jeg at katoder som "vises" ikke er fint. det tar liksom bort efekten enig.. derfår ejg har flytta dem slik at de abselutt ikke syns.. har ikke no bilde nå men.. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) ikke jeg heller tror jeg. EDIT: er mitt i bygge fasen av mitt nye kabinett så jeg har ikke noe bilde av det gamle Endret 16. juni 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Plasser katodene helt inne ved den venste døren, en oppe og en nede.. da får du den beste effekten, ellers blir det bare blendende... Blir det tre? En opp en ned og en ved den venstre døren? Nei, det er 2 stk... du plassere en nede ved døren, og en oppe ved døren... Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har bare 1 blå katode inne i PCen min og det lyser ganske bra Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bruker 4 i min, men det kommer av at kabinettet er sort innvendig og sort "stjeler" mye lys. Lenke til kommentar
slamdunker Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 fest de en plass der de lyser godt og ingen ser de... nede under vinduet og på venstre side av vinduet... Ypperlig.... Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå