Gå til innhold

Hvor skal katodene plasseres?

Anbefalte innlegg

Hei!

En kamerat av meg skal ha seg ny pc nå, han skal ha dette kabinettet!

Han skal også ha dette vinduet. Jeg skal bestille får han og jeg må vite hva som blir bra med lys!

Jeg har kanskje tenkt å bestille 2 sånne her og 1 sånn!

Vil det funka da? Jeg lurer på om jeg burde ta flere, eller holder det masse vis med 2? Han skulle helt lyst opp hw andre ting inni kabinettet!

Han burde ikke ta dette i stedent får a? Eller er det sånn at UV/Blacklight bare lyser opp hvitt eller no?

Kan noen poste noen bilder av der noen har lyst opp kassa si?

Takker for alle svar :w00t: (helt litt fort før jeg bestiller!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uv/blacklight er katoder det også, den eneste forsellen er fargen..

UV lyser opp kun UV relative ting, om du er flink kan du få dette virkelig stilig, men om du ikke har noe som er uvrelativt så er det ikke like pent..

Plasser katodene helt inne ved den venste døren, en oppe og en nede.. da får du den beste effekten, ellers blir det bare blendende...

Lenke til kommentar
den beste plaseringen for en katode må vel være der den ikke kan sees fra vinduet. personlig synes jeg at katoder som "vises" ikke er fint. det tar liksom bort efekten

enig.. derfår ejg har flytta dem slik at de abselutt ikke syns.. har ikke no bilde nå men..

Lenke til kommentar
Plasser katodene helt inne ved den venste døren, en oppe og en nede.. da får du den beste effekten, ellers blir det bare blendende...

Blir det tre? En opp en ned og en ved den venstre døren?

Nei, det er 2 stk... du plassere en nede ved døren, og en oppe ved døren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...