isiac Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Mulig jeg kommer med et dumt spørsmål nå. Uansett, i overklokking.no's test av akvariumet står det at man kan slå av og på pumpen, hvis ikke kunne man blitt gal av lyden etterhvert. Som jeg har satt det opp, etter bruksanvisningen, så må man jo ta av vinduet og dra ut kontakten så lenge strømmen er på. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Men den skrur seg jo av og på da! Lenke til kommentar
isiac Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Og det hjalp. Poenget er jo at jeg vil kunne slå av pumpen når jeg vil. Endret 16. juni 2004 av isiac Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hva med en mod.. vet ikke helt hvordan den pumpen er koblet opp jeg, men det er jo mulig og mekke en bryter på den da... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 har ikke satt meg så nøye inn i dette men hva skal man egentlig med pumpa til vanlig ? trudde man bare trengte den for å brife jeg Lenke til kommentar
isiac Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Jaja, nå har jeg satt sammen, og det bråket ikke akkurat så veldig. Så jeg sier meg fornøyd... så får de fiskene heller slite seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå