Maynard James Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg ser nesten at alle pcdeler fra nettbutikker jeg har bestilt havner opp i stokke, så sender de det videre til der jeg bor. Hvor er stokke? Shade Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Vestfold. Nærmere her. Endret 16. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 så komplett.no sender fra Vestfold? er ikke sandefjord også i vestfold. der vet jeg netshop holder til. hvor holder komplett til da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Sandefjord -> Stokke -> Oslo -> Deg. Endret 16. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) virker som de sender sandefjord-stokke-trondheim-meg når jeg bestilte på mandag, når tror dere jeg får det jeg bestilte? Endret 16. juni 2004 av Shade22 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kanskje torsdag eller fredag tror jeg.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 www.hvor.no , der kan du finne overalt i Norge! Hvis du søker i forumet, så ser du at det er forklart andre steder! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sandefjord er Nettbutikk hovedstaden i norge .. her holder bla Komplett og mpx til .. mange fler også .. grunnen til det er .. Norek .. norges størrste importør av Data komponenter .. de holder til i sandefjord andre lands kjente sandefjord bedrifter er bla "Russeservice" som er verdens største leverandør av russe klær og utstyr.. osv osv .. Alt dette går via Post sentralen i stokke .. PS: jeg bor i sandefjord .. og kjører 2 ganger dagen gjennom Stokke .. det er Forpult fint i stokke på sommeren .. er ikke en bygd .. det er en landsby .. (+ kommune) Å kjøre inn i stokke fra E18 på våren er fin .. den skogen før sentrum er sjokk grønn i mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå