JVD Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Samsung 19" LCD Syncmaster 193T TCO99 Skjerm, Dual, Silver har fått tilbud på denne skjermen til en billig pris... den har 1 pixel som viser feil farge... burde jeg kjøpe den? Endret 22. juni 2004 av JVD Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har selv en slik skjerm, er veldi gfornøyd med den.. Men hva mener du med "Dual", er det to skjermer? Uansett, se på skjermen først og evt spør om du kan få prøve og massere den døde pixelen. Lenke til kommentar
JVD Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 hmmm jeg har hørt masse om massering av pixeler.. åssen gjør man det? det er ikke 2 skjermer sikkert noe dual inngang eller noe i den duren. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 dual er at den har støtter 2 pcer gjennom en vga og en dvi. har en 191T selv og er meget fornøyd. audi_a8 Lenke til kommentar
JVD Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 nå har jeg kjøpt skjermen! det er 1 pixel som viser feil farge i mørke farger... har noen tips hva jeg kan gjøre med den... har prøvd å massere pixelen med linse papir men det har ikke vært noe resultater. skal skjermen stå på når jeg masserer den? må det være linseklut? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Her, les denne! Kansje det funker, kansje ikke! Endret 25. juni 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå