CNesset Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Når jeg skrur på den nye pc'en min som sier: noejegikkefårmedmeg og så we have a problem! Hva er det for noe?? Jeg satt i windows cd'en det skjedde ikke noe annet enn at stemmen fortsatte å prate! hva skjer? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg tror den sier: Your cpu, we have a problem. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg tror den sier: Your cpu, we have a problem. Les i manual boka til hovedkortet, der står det hva feilmeldingen betyr. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg tror den sier: Your cpu, we have a problem. Les i manual boka til hovedkortet, der står det hva feilmeldingen betyr. Tror du "Your cpu, we have a problem." står i manualen? Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Har en sånn Dr.Voice jeg også. Den sier gjerne "Your blabla has got a problem", der blabla er det den faktisk sier (som jeg hører), noe som ikke akkurat er veldig hjelpsomt. Bare sjekk alle ledninger, sjekk at skjermkortet sitter i (med agp-låsen på om den har det), sjekk om kablene i harddiskene er i, sjekk devices i pci-portene eventuelt.. Det pleier å fungere for meg om jeg går igjennom alt sånt. Endret 16. juni 2004 av _oDIn_ Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg tror den sier: Your cpu, we have a problem. Les i manual boka til hovedkortet, der står det hva feilmeldingen betyr. Tror du "Your cpu, we have a problem." står i manualen? Ehh ja, jeg hadde feil og da lød meldingen "Failed cpu test", bladde opp i manualen og fikk fikset problemet på dette viset. Selv om Dark Knight er for tunghørt til å høre nøyaktig feilmeldingen så klarer han nok å finne fram til den i manualen, bare å se på det som ligner mest på det han hører. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Har en sånn Dr.Voice jeg også. Den sier gjerne "Your blabla has got a problem", der blabla er det den faktisk sier (som jeg hører), noe som ikke akkurat er veldig hjelpsomt. Bare sjekk alle ledninger, sjekk at skjermkortet sitter i (med agp-låsen på om den har det), sjekk om kablene i harddiskene er i, sjekk devices i pci-portene eventuelt.. Det pleier å fungere for meg om jeg går igjennom alt sånt. Hu snakker veldig utydelig da...... Men hun sier Your cpu may have a problem. Hvis jeg gjør om noe i biosen sier hun your floppy may have a problem det ssa hun også da jeg hadde koblet ut floppyen.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg bygde en gang en PC med et billig Aopen (tror jeg) Socket A hovedkort. Da fikk jeg feilmeldingen "Yor CPU may have a problem". Feilmeldingen var relativt misvisende, ettersom problemet var at tastaturet ikke var koblet til(!). Lenke til kommentar
mageslay Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hvis det er et problem med cpuen så kan du være så uheldig at enten cpu eller hovedkort er gåent. Hvis hovedkort er gåent så har du krav på nytt (det forutsetter at det gikk i stykker ved normal bruk) Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Hvis det er et problem med cpuen så kan du være så uheldig at enten cpu eller hovedkort er gåent. Hvis hovedkort er gåent så har du krav på nytt (det forutsetter at det gikk i stykker ved normal bruk) Da var nok det i stykker før jeg hadde åpna pakka!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå