sparks Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Logg deg ut av forumet før du sprer viruset da mann! Neida, kødda. Kyssesyke er no kjipe greier...Kom deg til legen Er 16 Lenke til kommentar
tbone Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Logg deg ut av forumet før du sprer viruset da mann! Neida, kødda. Kyssesyke er no kjipe greier...Kom deg til legen Er 16 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 jeg synest synd på deg, men varer kysseskken så lenge?? har alltid trodd den varte i en uke eller noe slikt Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er helt forskjellig fraperson til person... Men det varer somregel 2-3 månder, på noen tilfeller opp til ett år Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg fant ut at jeg hadde kyssesyken mens jeg var på fest. Ble helt utrolig syk faktisk.. Det varte en stund for meg. Gikk ned fra 87 til 69 kg (Jeg er 1,92 høy) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Gikk ned fra 87 til 69 kg (Jeg er 1,92 høy) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Det er ikke noe medisin til kyssesyken.. Så derfor er det ikke noe vits å gå til legen? Gå til legen. Om du ikke har kyssesyken vil du slippe alle de mentale probleme du har nå. Dersom du har kyssesyken er det like greit å gripe fatt i det først som sist, så blir du fortere frisk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Skal til legen imorgen tidlig! Kyssesyken er farlige greier :S Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Skal til legen imorgen tidlig! Best det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Kyssesyken er farlige greier :S Yupp!! Kjenner en som hadde kyssesyken i 1,5 år , på det værste måtte hun sette seg ned og hvile i 5 min ved postkassestativet for å samle krefter igjen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) Se profil Jepp, Endret 25. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Så fort symptomene har kommet kan du ikke lengre smitte andre. Ellers trenger ikke kyssesyken vare så lenge, kommer veldig ann på personen. Selv hadde jeg kun små symptomer i 5dager og var helt frisk etter det. Du får ta deg en tur til legen og sjekke det ut. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Legg ut bilde av dama, så kanskje jeg kan ta henne over Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 uff, får inderlig ikke håpe det er kyssesyken Vet selv hvordan det er å være syk over lengre tid, går nå i min tredje måned med kikhoste og det er _ikke_ gøy. Ved det minste tegn av fysisk aktivitet begynner jeg å hoste konstant, har ikke kunnet trene på leeenge og har mistet et par kilo (veide 67, veier nå 63). Er ikke veldig moro å hoste til man ikke får puste lengre (kiking), eller til man brekker seg/spyr. Spesielt kjipt er dette på kvelden og natten. Men kysesyken er på den annen side værre når man tenker på at man ikke kan være så mye ute/drekke osv.. Jeg krysser fingrene for at du ikke har det! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Lenge siden flodhest..! jaja.. Jeg føler meg bedre nå enn jeg gjorde for 2 dager siden.. Legen imorgen tidlig så får vi se da.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 yeah, har ikke vært så mye i søppel i det siste Bra du føler deg bedre da..får håpe det beste i morra! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Synes egentlig det høres ut som du er forkjølet jeg Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kyssesyken er noe dritt. Har ikke hatt det selv, men mage venner av meg har det. En venn som har det nå og han har hatt det i 3måneder, men er fortsatt ikke ferdig med det. Mens en annen kamerat av meg hadde kyssesyken, og det gikk over etter ca 1mnd. Så det er veldig forskjellig hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Legen sier: Du har ikke kyssesyken, utifra våre prøver har du ingen sykdom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå