Gå til innhold

Jeg, megselv og kyssesyken


sparks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe medisin til kyssesyken..

Så derfor er det ikke noe vits å gå til legen?

Gå til legen. Om du ikke har kyssesyken vil du slippe alle de mentale probleme du har nå. Dersom du har kyssesyken er det like greit å gripe fatt i det først som sist, så blir du fortere frisk.

Lenke til kommentar

uff, får inderlig ikke håpe det er kyssesyken :(

 

Vet selv hvordan det er å være syk over lengre tid, går nå i min tredje måned med kikhoste og det er _ikke_ gøy. Ved det minste tegn av fysisk aktivitet begynner jeg å hoste konstant, har ikke kunnet trene på leeenge og har mistet et par kilo (veide 67, veier nå 63).

 

Er ikke veldig moro å hoste til man ikke får puste lengre (kiking), eller til man brekker seg/spyr. Spesielt kjipt er dette på kvelden og natten.

 

Men kysesyken er på den annen side værre når man tenker på at man ikke kan være så mye ute/drekke osv.. Jeg krysser fingrene for at du ikke har det!

Lenke til kommentar

Kyssesyken er noe dritt. Har ikke hatt det selv, men mage venner av meg har det. En venn som har det nå og han har hatt det i 3måneder, men er fortsatt ikke ferdig med det. Mens en annen kamerat av meg hadde kyssesyken, og det gikk over etter ca 1mnd.

 

Så det er veldig forskjellig hvor lenge det varer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...