sparks Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Hei.. Jeg tror jeg begynner å få kyssesyken. Jeg har de fleste symptomene.. Jeg begynte å bli sliten først uten grunn, feber, vondt i hodet. Så fikk jeg sår hals og det var vondt å svelge.. Jeg vet ikke om jeg har dårlig ånde.. Men jeg vil at dere skal syntes synd på meg.. Fordi: For 1 uke sia møtte jeg ei utrolig jente og vi ble veldig glade i hverandre og skal møtes igjen. Vi skal møtes til helgen og vi skal være sammen 4 dager om 2 uker. Hvis jeg får kyssesyken nå, vil den vare hele sommeren, det vil si at jeg ikke kan være i nærheten av henne i hele sommer, pga at det vil være anstrengende å reise til hytta, der hvor jeg kan møte henne. Jeg får ikke jobbet og tjent de 20 000 kronene jeg kunne i sommer. Jeg får heller ikke vært ute med venner i sommer for å bade, spise is og slikt. Jeg må sitte på ræva inne og se på TV. Jeg vet enda ikke sikkert om det er kyssesyken og venter nok til neste uke med å gå til legen, men er det noen av dere som har hatt kyssesyken og kan fortelle meg hva som hjelper mot, og hvor jævlig det er? (Paal er en gris) Endret 16. juni 2004 av sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Ja paal, det er synd på meg. Endret 16. juni 2004 av sparks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sugent! Og... gå til legen, NÅ! Jo fortere du får funnet ut av hva det er, jo lettere er det vel å bli kvitt det. NÅÅÅÅ! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det er ikke noe medisin til kyssesyken.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Da kan du i hvert fall få vite det, helt sikkert, så slipper du å gå rundt og lure. Anyway, stakkars deg. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er ikke noe medisin til kyssesyken.. Så derfor er det ikke noe vits å gå til legen? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det er ikke noe medisin til kyssesyken.. Så derfor er det ikke noe vits å gå til legen? Joda.. Men jeg vil ikke ha det bekreftet.. Da kommer jeg til å klikke helt Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg trodde også jeg hadde kyssesyken. Både jeg og dama hadde akkurat de samme symptomene og legene viste ikke helt hva det var vi hadde Men tok en tur til fastlegen min hvor de tok en del blodprøver og sendte de avgårde ett sted. I morgen eller fredag får jeg svar og jeg har mest sansynlig IKKE kyssesyken.. Jeg har akkurat de samme greiene som du har... Legen sa det mest sansynlig var ett virus som driver å går Men ta deg en tur til legen du Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg skal komme meg til legen.. Men vet ikke når.. Hvordan blodprøver tar de? *hate sprøyter* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hvor mange prøver tok de? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Synes synd på deg Kjipt nå slikt skjer Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvor mange prøver tok de? 3 blodprøver.. Andre symptomer er feks: vondt i lever/milt (milten ligger på venstre side like under ribbena), ømme kjertler (under armene, lysken, lymfekjertlene) Slike ting kan også bli testet.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg har hørt om store kjertler osv.. Men har ikke opplevd dette.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Oi, håper det ikke skjer deg. Det du beskrev der unner jeg ingen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kyssesyken er jævlig! du burde vere glad hvis du ikke har det! (offtopic)Hvor gammel er du? (offtopic/) Lenke til kommentar
tbone Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Logg deg ut av forumet før du sprer viruset da mann! Neida, kødda. Kyssesyke er no kjipe greier...Kom deg til legen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Se profil Litt sent å finne seg dame og tjene kun 20.000 når du er 51...?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå