Nicklas Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei ! På DENNE siden så får jeg ikke footer'n til å komme under innholdet. Vet noen hva jeg skal gjøre ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Legg den i #wrap og ikke i #hoved som den ligger nå. EDIT: Den ligger forresten under innholdet i IE6 (som er den eneste nettleseren jeg har tilgjengelig atm) EDIT2: Ser du har float: left på #hoved. Ser ingen grunn til det. Endret 16. juni 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Hmm Footern ligger vel ikke i hoved ? Edit: okai Endret 16. juni 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Ok ... har endret på det ... har ikke publisert den. Men i IE hos meg så er footer helt lik som i opera Er det noe jeg kan skrive elns ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Siden #hoved har float, bør du kanskje sette clear på #footeren. (clear: left; that is). Skjønner enda ikke vitsen med hvorfor #hoved skal flyte jeg. Har du en god forklaring på det? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Nei, jeg bare eksprimenterer litt ... er ikke sikker på hva det betyr heller EDIT: Kan dere prøve å sjekke siden nå ? Nå har jeg fått den midtstilt men den ligger fortsatt over innholdet Endret 16. juni 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Sjekk nå Men den ser kun bra ut i Opera ikke i IE Hva er det som er galt ? HATER den idioten som har lagd explorer !!!! Skjønner ikke hva han tenkte på da han lagde det Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kan det ha noe med dette å gjøre? #hoved {background: url('hovedm.jpg') repeat-y; width: 650px; border: 0px; padding: 20px 20px 20px; 20px; } Du har avsluttet paddingen litt for tidlig kan man si. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Fikk litt hjelp av en her ... se på koden nå, jeg glemte å avslutte innholdet før jeg begynte på footern. Ehe .. tabbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå