Geir M Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Skal lage cs fragmovie men jeg trenger et program til å lage det med. Jeg har lagd avi av demoene, men windows movie maker er ikke akkurat bra på det der med effekter. Jeg trenger et bedre programm med mange effekter. Har prøvd video vegas men finner ikke det, på nettet igjen etter jeg har formatert Programmet kan godt være gratis, eller ihvertfall trial. kom med link hvis dere har. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Prøv Adobe Premiere (Pro). Avansert, men proft. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 har allerede begynt å laste det ned . Men jeg tror video vegas er bedre på effekter Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er en trial av Adobe premiere, på adobes nettsider! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er vel trial han laster ned, tror du ikke? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jøss, siden effekter noen gang gjorde noe bra...... Dessuten tror jeg Premiere Pro er litt utenfor hva han egentlig trenger. - Menmen, får finne utav det selv da Lenke til kommentar
EJN Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Pinnacle Studio 9 er et veldig bra program for en billig penge. Bandidos Pelle bruker det, han lager veldig gode filmer. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har Pinnacle Studio, og det funker veldig bra. Men pass på at firewiren som følger med på min (Studio 9 hollywood fx av/dv delixe edition til 2500.-) er til Stasjonære pc-er. Har du lap-top kjøp riktig fire-wire!! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 FireWiren passer? er de forskjell på fw til laptop og til stasjonære? Mer enn jeg visste.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvis man ikke har firewire fra før, så må man kjøpe med ett PCI kort til stasjonære, og ett PCMCIA kort til laptop. Ellers bruker mange bærbare 4 pins firewire, mens mange stasjonære bruker 6 pins. På selve kameraet er det uansett 4 pins, så man må enten ha 4-4 pins eller 4-6 pins kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå