FrozenFish Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nå har jeg lest i gjennom Hardware.no forumet og prøvd å finne ut hva som er kompatibelt og bra. Men jeg må innrømme at jeg er litt usikker og forvirret ennå Det som forvirrer meg er om mitt system vil fungere optimalt etter at jeg har oppdatert. Så derfor poster jeg det jeg har i maskina pr. i dag + det som er på vei i posten til meg i parentes. CPU: AMD64 3000+ Hovedkort: FIC K8-800T MAX RAM: 2x512mb TwinMOS PC2700 (får: GeIL 2x512MB DDR PC3200 400MHz Value CL2,5 5ns Aluminium Heat Spreader 2,5-2,8V) Skjermkort: GF4 Ti4800SE (får: Sapphire Radeon X800PRO) Lyd: Creative Audigy2 Platinum Jeg klarer å kjøre de fleste spill "helt greit", men ikke mer og håper dette vil bedre seg etter at ny RAM og skjermkort er installert. Noen som har tips/råd om feilkonfig. eller forbedringer som kan/bør gjøres? Jeg har ikke klokket noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva med et Nforce 3 bassert hovedkort? komplett har mange av disse f.eks : EPoX EP-8KDA3+ Hovedkort for Socket 754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid,Lyd EPoX EP-8KDA3J Hovedkort for Socket 754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Lyd MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754 nForce3 250GB,SATA,Dual-GbLAN,ATX,Raid MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid her har du mange gode hovedkort. jeg selv ville godt for det øverste (alle korta er fra Komplett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå