Marvil Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Skal ha muntlig eksamen i morgen i historie. Så snakka jeg med en kamerat som sa at de ikke fikk lov til å ha med læreboka på de 30minuttene med forberedelsesdelen.. Stemmer det..? I såfall er jeg dævv. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du kan ha med hva du vil på forberedelsesdelen. Pc, internett, 20-binds leksion, you name it... Har ihvertfall vært sånn de siste gangne jeg har vært oppe... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Du kan ha med hva du vil på forberedelsesdelen.Pc, internett, 20-binds leksion, you name it... Har ihvertfall vært sånn de siste gangne jeg har vært oppe... Hm, ja snakket med en i klassen som har vært oppe i dag og de fikk ha med seg det de ville.. Han andre går på en annen skole, syns synd på han.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Blir litt å lese på da ja... Synes det var greit sånn det fungerer for oss i engelsk nå. Fikk vite emner i går, etter at vi fikk vite hva vi komm opp i. 48 timer foreberedelsestid på et 15 min foredrag er ikke dumt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Blir litt å lese på da ja... Synes det var greit sånn det fungerer for oss i engelsk nå. Fikk vite emner i går, etter at vi fikk vite hva vi komm opp i. 48 timer foreberedelsestid på et 15 min foredrag er ikke dumt Vi hadde det slik fo de som kom opp i norsk.. Det gjorde ikke jeg.. Men det skulle være 20mins foredrag og 10mins grilling av lærer.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 På oppgava jeg fikk på muntlig igår stod følgende: Hjelpemidler tillatt: Alt. Kanskje like greit, for jeg gadd ikke kikke i boka på forhånd - stygg uvane jeg har med ikke å lese til prøver. Fikk en femmer, forresten. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Detter er veldig avhengig av kva slags eksamensløysning skulen har valgt, noken får bruke hjelpemiddler andre får ikkje. Forskjellen ligger i karakter skalaen, då det er vanskeligare og få full pott utan hjelpemiddler. Du må sjekke opp det med skulen. Lykke til forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå