Vaio Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Off-topic; har fått jobb som grafisk designer, og det kan tenkes at jeg ender opp med å sitte med en dual-G5. Er egentlig ganske spent... La denne tråden dø nå. Ingen vil komme til enighet om hva som er best eller noe som helst uansett. la min tråd dø? Du er litt ondt... Men men... Må bare si at meningen med tråden var at vg avisen skrev latterlige (jeg mener da) argumenter hvorfor man skal velge mac og ikke pc... Mac vs pc er fra dere....små guttene her... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Off-topic; har fått jobb som grafisk designer, og det kan tenkes at jeg ender opp med å sitte med en dual-G5. Er egentlig ganske spent... La denne tråden dø nå. Ingen vil komme til enighet om hva som er best eller noe som helst uansett. la min tråd dø? Du er litt ondt... Men men... Må bare si at meningen med tråden var at vg avisen skrev latterlige (jeg mener da) argumenter hvorfor man skal velge mac og ikke pc... Mac vs pc er fra dere....små guttene her... Jeg synes de argumentene var veldig bra. Det reflekterer hvordan forskjellene er mellom Mac og PC for vanlige hjemmebrukere. Hva er det du synes er så galt med de argumentene da? Du bare klager, men kommer ikke med noen argumenter selv...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå