erikindre Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) kan noen ta en titt på denne siden? Menyen er fixed, så det funker ikke i IE, det vet jeg. margin-auto funker heller ikke, det er også greit. Men i det minste burde det jo gå ann å se bildene! Sidene validerer strict XHTML og CSS , og funker fint i Mozilla og Opera, men hva er det som skjer med bildene? Det rareste er at når jeg bruker en clearfix-hack på innhold-diven (den som inneholder tekst og bilder) for å unngå at de nederste bildene "sklir" ut over rammen, så funker bildene i IE. Nå har jeg skrudd av den for å prøve å skjønne hva som egentlig har skjedd. Siden SKAL være strict XHTML og CSS. Jeg vil ikke ha noe javascript og tabeller. Endret 16. juni 2004 av erikindre Lenke til kommentar
eiD Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) så ingen bilder der jeg...hverken kode eller ut...bare de to nederste... ?? EDIT: yp, sorry. Min feil. Ingen ekspert på DIVer men kan du ikke legge meny DIVen i main DIven så den starter under den nederste teksten? Ellers kan du jo legge inn at meny DIV skal starte lenger ned..? Blir litt pes med forskjellige oppløsninger men... du budre legge linken til skolen i å åpne i nytt vindu, btw... Endret 16. juni 2004 av O Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) så ingen bilder der jeg...hverken kode eller ut...bare de to nederste... ?? EDIT: yp, sorry. Min feil. Ingen ekspert på DIVer men kan du ikke legge meny DIVen i main DIven så den starter under den nederste teksten? Ellers kan du jo legge inn at meny DIV skal starte lenger ned..? Blir litt pes med forskjellige oppløsninger men... du budre legge linken til skolen i å åpne i nytt vindu, btw... meyen er fixed... posisjonert etter vindu. Sjekk siden i mozilla så ser du hva jeg mener. Å åpne siden i nytt vindu kan ikke gjøres uten bruk av javascript eller egen target-modul da target taggen er fjernet fra XHTML. Alternativene er altså javascript (som jeg ikke vil bruke), eller angi mudulen target er definert i, og deretter bruke den som normalt. Dette er ikke førsteprioritet for å si det sånn. Nå skal bildene vises da jeg har lagt til class clearfix på div "Innhold", men jeg skjønner ikke hvorfor det funker når jeg gjør det.... Endret 16. juni 2004 av erikindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå