Gå til innhold

Radeon 9600 Pro Atlantis - Americas Army

Anbefalte innlegg

Jeg har erfart problemer med mitt Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis kort som jeg sliter med å finne en løsning til. Noen med samme erfaring ?

Problemet består i av et spill ved navn Americas Army krasjer rett som det er under spilling, hele PC fryser. Andre spill og programmer fungerer greit, noe småtrøbbel med VietCong men ellers ok. Har prøvd utallige drivere fra Internett, også de som er anbefalt av produsenten, men ingenting som får løst problemet. Riktignok så har nyere drivere redusert antall krasj, men det skjer fortsatt omtrent hvert 5. minutt.

Kjører Windows XP Pro på en maskin med MSI 865 hovedkort, plenty med RAM og harddisk-plass. Har riktignok ikke SP1 installert, venter på SP2 før jeg legger inn oppdatering.

Noen med erfaringer på dette, er SP1 løsningen eller kan det være andre ting ?

-Leif-

:hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller AA for 2 år på rad, det er et ganske krevde spill. Det er endel rare krasher men hvert 5 minutt var drøyt.

Har du overklokket noe? Overkloking av skjerkortet medfører ofte critikel error og vips til skrivebordet i AA.

Ellers tror jeg at du bør få inn SP1, XP var ikke mye og skryte av før den kom. Men har du siste DirectX osv ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...