Herr Brun Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg skal kjøpe pc. Skulle egentlig handle kun på komplett, og der har de Eizo L550. Så, jeg har valget om å kjøpe Eizoen derifra eller den berømte NECen fra en annen netbutikk. Hva er smartest? Er Eizoen bra den også? Takk for hjelp Herr Brun Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hva er bruksområdet ? spilling ? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg ville tatt NEC'en! Samme her. Satt nettop med et lignende dillemma og endte på NEC'en selv. Det er et tilbud hos netshop.no denne uken hvor du får NEC 1760NX for 4495,- som Oivind informerte om i en annen tråd. (Bare klikke på "ukens tilbud") Bestilte den selv i går, og skulle få den i løpet av kvelden (hvis posten finner frem)! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Underbygger forslaget til flere i tråden her; gå for NEC'en. Har den selv og er storfornøyd. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Må jo da skyte inn at jeg har L550 og også er storfornøyd, bare for å koplisere det litt Men justeringsmulighetene på L550 er for dårlige. Det irriterte jeg meg tidlig over. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Jeg skal spille mest ja. Glemte å skrive det . Tror jeg går for NECen, ville bare høre om Eizoen er bra. Herr Brun Endret 16. juni 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
Shader Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 ville bare høre om Eizoen er bra. Eizo'en er bra den også, men den er ikke like bra som NEC'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå