Shader Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Topic sier det meste... Passer Geil 512MB DDR PC3200 400MHz Value CL2,5 5ns Aluminium Heat Spreader 2,5-2,8V på et Gigabyte K8NSNXP (nForce3 250)? Edit: Trenger svar raskt! Har tenkt til å bestille nå hvis de passer på det hovedkortet. Endret 16. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
Shader Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 yes, den skal d.. oki, takker for raskt svar! Da bestiller jeg to slike nå! Disse brikkene er vel ikke dårlige? Siden de er så billige liksom. Lenke til kommentar
Shader Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Skal bestille nå snart, så jeg prøver en gang til... Disse brikkene er vel ikke dårlige? Siden de er så billige liksom. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Kvaliteten er jo fin-fin, men ytelsen er så, som så. De er "bare" CL2,5. Hadde nok vært gunstigere med noe CL2 minne, men om du ikke skal overklokke og er avhengig av überytelse har det egentlig ikke så mye å si... Lenke til kommentar
Shader Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Kvaliteten er jo fin-fin, men ytelsen er så, som så.De er "bare" CL2,5. Hadde nok vært gunstigere med noe CL2 minne, men om du ikke skal overklokke og er avhengig av überytelse har det egentlig ikke så mye å si... Oki, jeg har ikke planer om å overklokke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå