Gå til innhold

Hvilket skjermkort gir best ytelse pr. kr?

PC^2020

Anbefalte innlegg

Den dag i dag så bruker jeg mitt GeForce 4 Ti-4200 fra Gainward, som duger flott til alt jeg driver med (jeg ville heller oppgradert cpu+hk+ram hvis jeg skulle oppgradert min pc.)

Av skjermkortkjøp nå så tror jeg at R9800pro er det kortet som gir mest ytelse for en rimelig pris.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Ditt befintliga kort vinner kampen med bred marginal!

Ditt kort:

Ytelse: Liten

Kostnad: Ingen

Ytelse/Kostnad = Oändlig!

Andra kort:

Ytelse: Bra

Kostnad: Måttlig

Ytelse/Kostnad = << Oändlig.

/Olle

hehe..

så sant som det er sagt!! :roll:

om en kanskje ikke svaret han ville ha? :p

Lenke til kommentar

Hmm, hvilket av de nyeste kortene er det beste da? Det finnes vel flere utgaver av X800 og gf 6800. Men hvilket av dem er det som gir best ytelse for lappene da?

uff, er på ferie, og det er lenge siden jeg har i det hele tatt skrevet, eller rørt et tastatur... :)

Lenke til kommentar
Hmm, hvilket av de nyeste kortene er det beste da? Det finnes vel flere utgaver av X800 og gf 6800. Men hvilket av dem er det som gir best ytelse for lappene da?

uff, er på ferie, og det er lenge siden jeg har i det hele tatt skrevet, eller rørt et tastatur... :)

jeg har et gf4 ti4800se som jeg er kjempe fornøyd med... selfølgelig kunne jeg tenkt med ett r9800pro eller noe sånt.. men dette kortet henger bra med enda (syns jeg) om jeg ikke klarer gta san andreas på god grafikk når det kommer kjøper jeg nytt...

det du vil få absolutt mest for pengene ved er hvis du får tak i et brukt 9800xt kort eller noe sånt, som foreslått over... men i dag tror jeg det er 9800pro eller noe i den dur...nytt altså...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...