Leon Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Den dag i dag så bruker jeg mitt GeForce 4 Ti-4200 fra Gainward, som duger flott til alt jeg driver med (jeg ville heller oppgradert cpu+hk+ram hvis jeg skulle oppgradert min pc.) Av skjermkortkjøp nå så tror jeg at R9800pro er det kortet som gir mest ytelse for en rimelig pris. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ditt befintliga kort vinner kampen med bred marginal! Ditt kort: Ytelse: Liten Kostnad: Ingen Ytelse/Kostnad = Oändlig! Andra kort: Ytelse: Bra Kostnad: Måttlig Ytelse/Kostnad = << Oändlig. /Olle hehe.. så sant som det er sagt!! om en kanskje ikke svaret han ville ha? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Hmm, hvilket av de nyeste kortene er det beste da? Det finnes vel flere utgaver av X800 og gf 6800. Men hvilket av dem er det som gir best ytelse for lappene da? uff, er på ferie, og det er lenge siden jeg har i det hele tatt skrevet, eller rørt et tastatur... Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hmm, hvilket av de nyeste kortene er det beste da? Det finnes vel flere utgaver av X800 og gf 6800. Men hvilket av dem er det som gir best ytelse for lappene da? uff, er på ferie, og det er lenge siden jeg har i det hele tatt skrevet, eller rørt et tastatur... jeg har et gf4 ti4800se som jeg er kjempe fornøyd med... selfølgelig kunne jeg tenkt med ett r9800pro eller noe sånt.. men dette kortet henger bra med enda (syns jeg) om jeg ikke klarer gta san andreas på god grafikk når det kommer kjøper jeg nytt... det du vil få absolutt mest for pengene ved er hvis du får tak i et brukt 9800xt kort eller noe sånt, som foreslått over... men i dag tror jeg det er 9800pro eller noe i den dur...nytt altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå