Gå til innhold

Endring i bruddgebyr - NetCom

Anbefalte innlegg

NetCom har nye bruddgebyr for kunder som har abonnement tegnet ETTER 15. juni, der det tas hensyn til hvor lenge man har vært bundet. Ifølge NetCom vil den nye moddellen være slik:

Kunder som tegner abonnement etter 15. juni 2004 og som bryter kontrakt i bindingstid vil få en nedtrappelse i bruddgebyret.

Brudd-gebyr på kr 1500,- vil reduseres på følgende måte:

(Gjelder også for Kontant kunder som ønsker å fri seg fra Operatørlås i bindingstid)

-> Oppsigelse i periode 12-9 mnd kr 1500,-

-> Oppsigelse i periode  9-6 mnd kr 1125,-

-> Oppsigelse i periode  6-3 mnd kr  750,-

-> Oppsigelse i periode  3-0 mnd kr  375,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har man bundet seg til NetCom kan man ikke kjøpe ny mobil før det er gått 11 månder..:( Dette fikk jeg erfare, solgt min qtek7070 og skulle kjøpe meg en t630, kom glad og fornøyd inn i butikken og sa at skulle ha t630 med youngtalk. Men så fikk jeg beskjed om at abn. hadde mere enn 1 måned igjen på bindingstiden.. Så jeg fikk ikke noe mobil.. Er glad får det, skal bytte til billigere abn. nuh.. :yes:

Lenke til kommentar

Telenor har også gjort noe med disse reglene.

Oppsigelsesgebyret vil i utgangspunkt være 1400 kroner.

Gebyret reduseres med 100 kroner pr måned, slik at det gjenstår 300 kroner etter 11 måneder og kroner 0 etter 12 måneder.

Den nye modellen vil gjelde alle Telenor Mobils kunder med bindingsavtale inngått etter 15. mars i år.

Retro....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...