Beinet1 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Heisann! Jeg har vært på jakt etter ny pc en stund nå. Begynte først å se litt på Dell, for så å vurdere å bygge en helt til jeg så denne: http://www.komplett.no/k/config.asp?ConfigSystemId=10034 .Valget falt selvfølgelig på denne og jeg syntes jeg fikk utrolig mye for pengene. Knallbra skjerm, og design med mye bra innmat. Det eneste jeg synes trakk ned var at de leverte maskinen med hvitt tastatur og mus istedet for svart og analog kabel istedet for DVI til skjermen. Støynivået var også i meste laget syntes jeg, så nå har jeg byttet CPU vifte og montert zalman-ribbe på skjermkortet. Ellers helt konge maskin Absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
Superman_X Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) . Endret 27. desember 2009 av Superman_X Lenke til kommentar
Radeon9600XT Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ehh, så bra ut den.. bortsett fra at jeg ikke har den helt store troa på 9800SE men.. Resten så bra ut... Lenke til kommentar
rener Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ikkje kjøp SE-kort frå ATI, det er kort som er bygget på brikker som ikkje kvalifiserte til dei beste modellane. Gå heller for 9600XT, det vil trolig levere bedre ytelse. Er ikkje heilt sikker, men trur det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå