notorled Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har noen andre her opplevd det samme som meg? At man blir tung i hodet av å befinne seg i et område der Wlan er satt opp? Nå mener ikke jeg dirkete, vondt i hodet, men litt mere tregtenkende en vanlig. Jeg føler hvertfall dette selv. Men det er også godt mulig at det er jeg som er inbilsk. Vil bare høre om det er flere som deler mine "plager" Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Herlig - da kan du jo kjenne på deg når det er dekning og Internett er tilgjengelig via trådløs sone! Think positive! timtowtdi Lenke til kommentar
notorled Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 HAHAHA. genialt! huske på til neste gang! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Bor i WLAN sone, ikke noe merkbart her bortsett fra en periode med søvn problemer, men det løste jeg med å invistere i en bordvifte Lenke til kommentar
Bente_kris Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har masse herlige drømmer etter at naboen fikk WLAN. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 hehe. Kjanske naboen din er fast besøker hos free6.com og at det smitter over til det syke hodet ditt? Lenke til kommentar
Bente_kris Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 SYKE hodet mitt? Er frisk som en fisk jeg både der og andre steder. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg har også merket at jeg har blitt dum som et brød Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg har også merket at jeg har blitt dum som et brød Kan vel ikke bli noe du er? (sorry kunne ikke dy meg... :-) hehe) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jo... Kan faktisk bli dummere Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er flittig bruker av WLan, men har ikke hatt noen plager av det. Men blir varm i hodet etter å ha snakket lenge i mobiltelefon. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Har noen andre her opplevd det samme som meg? At man blir tung i hodet av å befinne seg i et område der Wlan er satt opp? Nå mener ikke jeg dirkete, vondt i hodet, men litt mere tregtenkende en vanlig. Jeg føler hvertfall dette selv. Men det er også godt mulig at det er jeg som er inbilsk. Vil bare høre om det er flere som deler mine "plager" Har hørt andre som har rapportert om det samme, men vet ikke om det virkelig kommer av wlan eller at det er bare innbilt. Prøv en test: Få noen til å sette en wlan ap i et rom, og be han enten slå det på eller av uten at du vet om det. Sjekk om du kjenner noe. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er flittig bruker av WLan, men har ikke hatt noen plager av det. Men blir varm i hodet etter å ha snakket lenge i mobiltelefon. Blir varm av å bare snakke i 5min med min 3310... (Og ca. 5 sek hvis det er en deilig dame ) Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Av en eller annen grunn drømmer jeg hva som står på VG nett og dagbladet.no hver natt. Nei for stoppe fleipinga, det er vel samme problematikken som med mobiltelefoner, det kan være usunt uten at man helt har blitt enige om det. Endret 16. juni 2004 av fjotten Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg sover med en overklokka WRT54G router 2 meter fra hodet mitt og har ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke merka noe enda Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe, fint det bergetun.. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Aluminiumsfolie er din venn. ;-] Seriøst. Det er nok bare innbilling eller tillfeldigheter som at du har drukket for lite og fått vondt i hode/dårlig luft/inneklima/for varmt på datarommet osv. Endret 16. juni 2004 av Jattajatta Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er flittig bruker av WLan, men har ikke hatt noen plager av det. Men blir varm i hodet etter å ha snakket lenge i mobiltelefon. Blir varm av å bare snakke i 5min med min 3310... (Og ca. 5 sek hvis det er en deilig dame ) hmm... er dette mulig??? Hvor stor effekt sender en mobiltelefon ut? 2W eller noe slikt, hvorav max. halvparten treffer hodet... Hvis man f.eks. måler temperaturen i en ballong fylt med 4 liter vann (som jeg antar har de samme karakteristika som et mennesklig hode i denne sammenhengen) og plasserer en mobiltelefon ved siden av ballongen i f.eks. 1 time - vil da temperaturen øke i vannet som en følge av den 1W (hvor vi for enkelhets skyld kan anta at 100% av strålingen blir absorbert og omdannet til varme). ELLER kan vi anta at hodet føles like varmt om man holder hånden inntil øret med og uten mobiltelefon??? Jeg undres! timtowtdi Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 sikker på at du ikke har en "splint i hodet etter krigen" eller noe sånt som mottar signalene ? Lenke til kommentar
wf Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Utstrålt effekt på WLAN-sendere er jo ikke mange milliwatt. Tror ikke du skal merke noe spesielt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå