DuML3 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Hvordan lager man boot disk (eller oppstarts diskett..) i WinXP ? trenger det noe jævli Endret 16. juni 2004 av DuML3 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Her finner du alt av info: http://www.bootdisk.com/ Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Sett inn disketten og høgreklikk. trykk på format. Da får du muligheten til å lage oppstartsdisk. Lenke til kommentar
elr0nd Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvis du trenger skrivetilgang for NTFS så tror jeg du har et problem. Meg bekjent så finnes det ingen fritt tilgjengelige verktøy for dette. Lenke til kommentar
schwin Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 På bootdisk.com så må du kjøpe en oppstarsdisk. Ta heller og brenn ut en bootable cd, jeg bruker ultimate boot cd der har du alle de programmene du trenger som fdisk etc etc. Lykke til Lenke til kommentar
Remo Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 ultimate boot cd Den var bra Lenke til kommentar
schwin Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg vet, den reddet meg da jeg crashet alt... Det som ikke finnes der er ikke verdt å ta med... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 På bootdisk.com så må du kjøpe en oppstarsdisk. Ta heller og brenn ut en bootable cd, jeg bruker ultimate boot cd der har du alle de programmene du trenger som fdisk etc etc. Lykke til Genial side *legge til i favoritter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå