Gå til innhold

Mystery Science Theatre 3000

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig opptatt av den geniale serien Mystery Science Theatre 3000, er det flere her som ser på det? Konseptet (for de som ikke kjenner til programmet) er enkelt: de ser på drittfilmer, og kommenterer de.

Jeg mener det er noe av det mest geniale som er gått på tv, mine favoritter er Space Mutiny og This Island Earth. Hvis det er noen andre som har sett på det eller har noen episoder, eller vet om det er sluppet på DVD så si ifra!

torgo2.jpg

Lenge Leve Crow, Tom Servo og Joel :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Count me in!! MST3K er bare sinnsykt fett! Den du hentet bilde fra der (Manos - the hands of fate) er sannsynligvis det mest bedritne f*enskapet som er festet på film, men MST3K gjør den faktisk bra ;)

Syns også "This Island Earth" er bra, litt mer seervennlig for nye seere. Så hvis noen er interessert i å prøve denne geniale serien, er "This Island Earth" (AKA MST3K - The Movie) rette stedet å begynne.

Ellers er nok "Hobgoblins", "Spider Island" og "Puma Man" (tror det var det den hette, har ikke sett den på en stund nå) mine favoritter.

Hehe, "who am i kidding - I can't build a cat..!?" (Puma Man) er en helt rå kommentar... :laugh:

Noen av dere andre MST3K-fans her som har gode sitat? Festlig å høre gamle godbiter igjen ;)

Lenke til kommentar

Så filmen basert på denne serien en gang (Aldri sett eller hørt om serien før, leste bare i TV-Guiden at dette visstnok var filmen basert på serien eller noe) og det var bare hysterisk morsomt. Så TUSEN takk for å gi meg tittelen på dette her - dette MÅ SKAFFES :D

Lenke til kommentar

Trasig, i grunn. MST3K (kanskje med unntak av "The Movie") kommer aldri mer til å vises hverken på TV eller VHS/DVD (gått ut av trykk). Likevel skal det være ulovlig for fans å skaffe episoder. Det pågår en sak tho, der fans fra hele verden prøver å få eieren av opphavsrettighetene til å frigi serien.

Lenke til kommentar

Finner haugevis av MST3K-filmer på DC++ f.eks.

Men hvordan i allverden får man sett dem på TV her i Norge? Vet ikke om noen kanaler som viser dem..mener jeg så et par på Hallmark eller Discovery sommeren for mange år siden. En film om ei sigøynerkjerring som gjorde menn til zombier med ufattelig dårlige spesialeffekter. Jeg og søstra mi lo så vi gråt.

Ninja Master er konge. Finnes ikke flere av dem på DVD også? De blir vel ikke fjerna fra butikkene som selger dem bare fordi selskapet lar dem gå ut av produksjon. Finner sikkert flere både på Outland og Avalon.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

MST3K er tidenes mest geniale serie :)

så det er nok flere der ute;)

"Puma Man"

Enig.. dette er den beste jeg har sett. Ikke bare gjør MST3K-folka den morsom, men den er så utrolig latterlig fra før. Særlig når han flyr :D

en annen favoritt er "MST3K - 703 - 20010603 - Deathstalker and the Warriors From Hell"

Denne må sees for de som ikke har gjort det;)

"Now, lets see how long these accsents last" -Crow (fra filmen nevnt over)

2 min etterpå snakker de helt annerledes :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...