firberblad Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Nå er det øyblikket før xbox, tv og stereoanlegg blir kastet ut av vinduet i ren frustrasjon. Har ikke kommet lengre enn den 2. bossen. (han på hesten). Åssen i alle dager skal jeg ta ut han? Jeg får inn et par slag før de andre magikerne tar kverken på meg. Noen som har noen gode råd? Endret 16. juni 2004 av firberblad Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er allerede en LANG tråd på dette spillet...tror du skal finne svar der http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=246213 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Drep magikerne når du får lite liv. Bruk ninpoen din når du slår han på hesten, og gå løs på noen store comboer. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Drep først idiotmagikerwhatever- folka først.. Bare pass på å bevege deg for å ungå hæstkuken... Dette tar litt tid men det var det jeg gjorde: Hæstkuken rir fram og tilbake for hvert angrep på deg... - Lad opp en heavy- attack når han kommer mot deg - Slepp og kjør Rye gjennom ham i samme slengen (og dask ham litt) - Han rir unna og kommer mot deg igjen - Repeter til han er dau + litt pil&bue om ønskelig Endret 16. juni 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Rull mye, aldri hopp... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Nymfo-olga jeg syns det høres ut som om du var irritert på han dusten på hesten? Tok han til slutt. Det var med han som den forrige bossen. Enkelt når du vet hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå