texaco Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 http://www.itavisen.no/art/1303757.html er det stor grunn til bekymring av flittige DC brukere? vart litt skræmt jeg vet jo at dette er mot en offentlig bedrift, men begynner Norge å følge etter andre land med hensyn til hvordan piratkopiering skal straffes og bøtelegges ... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dette vil ALLTID være en risiko ved bruk av DC, Kazaa osv.... Lenke til kommentar
texaco Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Dette vil ALLTID være en risiko ved bruk av DC, Kazaa osv.... Vet jo at det allerede er en viss risiko innvolvert med slik programvare, men begynner staten å bli mer aggressiv med hensyn til "problemet"? Endret 16. juni 2004 av texaco Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er NetCom en offentlig bedrift? For øvrig er vel ikke P2P det lureste dersom man er opptatt av "sikkerhet". Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg tror kike du trenger å være redd enda. Noen har i denne saken mest sannsynlig tipset politiet om at det fantes piratvare på deres maskiner. Politiet har mer en nok å gjøre utenom å sitte å surfe på internett etter fildelere. Det er organisasjonen til de ulike mediebrasnsjene som tar seg av slik. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Du kan ikke sammenligne NetCom med en enkelperson.. Det er nok litt farligere å ha filmer på pcen i et firma på størrelse med NetCom enn å ha det på pcen din i en enebolig. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Er NetCom en offentlig bedrift? For øvrig er vel ikke P2P det lureste dersom man er opptatt av "sikkerhet". er kanskje ikke offentlig i den betydning at det er statseid... Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Er NetCom en offentlig bedrift? For øvrig er vel ikke P2P det lureste dersom man er opptatt av "sikkerhet". er kanskje ikke offentlig i den betydning at det er statseid... Hmm.. i hvilken betydning er den offentlig da? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 mmm, begynne å ro jeg... neida, mente bare at det er en bedrift som er i søkelyset så og si, men nok om det pjattet.... Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 mmm, begynne å ro jeg... neida, mente bare at det er en bedrift som er i søkelyset så og si, men nok om det pjattet.... Jada, jeg skal ikke slite deg ut i armene jeg Lenke til kommentar
handbook Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 - Utenforstående personer har elektronisk brutt seg inn på en av våre servere og tatt seg inn i en av dem, for å bruke den til fildeling. Det er ingen grunn til å anta at noen av våre ansatte er innblandet i dette, sier Netcoms informasjonssjef Wormdahl til Dagens Næringsliv. LOOOL.. Right, hackere ville sikkert fylt den opp med piratkopier for så å dele det OFFENTLIG på DC.. Spar meg netcom, dårligeste unnskyldningen i det 21. århundret... heh.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror ikke det er ulovlig å laste ned filmer , musikk osv . Men dele det er helt klart ulovlig Jævli teit men Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, det lukter jo at det er blitt plassert en maskin der, enten direkte av en ansatt eller under beskyttelse av en ansatt. Den serveren bør ikke kunne stå der og suge båndbredde uten å bli oppdaget så det er vel en admin som har fått lov til å leeche varene eller fått penger under bordet. Det er også lite trolig at NetCom lar slike "testmaskiner" kjøre med noe nevneverdig lagringskapasitet så alt peker mot en ekstern kilde til hardware. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror ikke det er ulovlig å laste ned filmer , musikk osv .Men dele det er helt klart ulovlig Jævli teit men Rektigt... Lov å lasta ner så mye enn vil, men ikkje å dela.. quintilian Lenke til kommentar
notorled Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe, er som horeri, lov å selge men ikke å kjøpe Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror ikke det er ulovlig å laste ned filmer , musikk osv .Men dele det er helt klart ulovlig Jævli teit men Det stemmer, man har lov til å laste ned musikk og film til privat bruk her til lands, men software er en helt annen sak.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe, er som horeri, lov å selge men ikke å kjøpe Er fullt lovlig å kjøpe seksuelle tjenester. Det er bordellvirksomhet som er ulovlig. Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe, er som horeri, lov å selge men ikke å kjøpe Er fullt lovlig å kjøpe seksuelle tjenester. Det er bordellvirksomhet som er ulovlig. Han tenkte nok på Sverige e.l. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 vel nå har ikke jeg så enorm kompetanse på temaet, horeri. Har bare hørt det nevnt før jeg Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 - Utenforstående personer har elektronisk brutt seg inn på en av våre servere og tatt seg inn i en av dem, for å bruke den til fildeling. Det er ingen grunn til å anta at noen av våre ansatte er innblandet i dette, sier Netcoms informasjonssjef Wormdahl til Dagens Næringsliv. LOOOL.. Right, hackere ville sikkert fylt den opp med piratkopier for så å dele det OFFENTLIG på DC.. Spar meg netcom, dårligeste unnskyldningen i det 21. århundret... heh.. Kan ikke se det står noe om at det var offentlig ? mulig jeg er blind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå