c-man Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Litt OffTopic: Jeg kjøpte samme kort som trådstarter, hadde 100 fps stabilt rett ut av eska - med noen unntak i aztec og ved mye smoke. Etter å ha inst. andre drivere og optimalisert config har jeg stabilt 100 fps uansett. En annen sak er at jeg ikke spiller cs særlig mer... nå er det Joint Operations som gjelder. Der hadde jeg store problemer med catalyst-drivere, men med omega sine så gikk alt som kniv i varmt smør. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Etter mye mas kom denne: Hei iigjen Jeg skal ta kortet i retur, du har fått returnr. 3021442 Og du kan sende varen tilbake ti. MPX Returef: 3021442 Gneisveien 10 3221 SANDEFJORD Har du et kontonr.som vi kan overføre pengene til? Jeg vant frem Hvor ble det av det kortet du skulle bestille istedenfor da? x800 kortet? des,OUT! Lenke til kommentar
Buddy Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hehe, humrer litt, flott at du vant frem, skulle bare mangle. Som snekkern sier det er en del av gamet å drive postordre, retur må en innkalkulere. Årsaken til at mpx og andre er endel kranglevoren er selvsagt at marginene er utrulig små når det gjelder data, dvs for alle som ikke tar kvanta 100 + fra fabrikant. Har en norsk distributør kan en maks regne med ca 3 - 8 % avanse. DVS, at på en vare til 1240, bare for å benyttet et enkelt tall har en mellom 30 - 80 kr fortjeneste. Skjønner ikke at mpx har tid og råd til å krangle på helt innlysende ting i henhold til kjøpslovev. En ansatt koster min. kr 250,- pr time inkl. sosiale kostnader. DVS. min kr 4,15 pr min. (kjeder meg så regner litt for morro) Distributørpris til forhandler for nevnte kort : kr 1 730,- inkl. mva Mpx pris for nevnte kort. kr 1 945,- inkl. mva Fortjeneste på kortet: kr 173,- Så rent økonomisk burde de sparke personen som sitter å behandle retur på den måten du ble behandlet, da hadde de spart litt utgifter i en ellers presset bransje... hmm, faktisk et kort med høyere avanse en normalt.... Moralen er vel at alle som handler på postordre bør sette seg litt inn i loverket, for jeg vedder på at det er en stor % som godtar 10% reduskjon, ellers ville ikke MPX ha forsøkt seg. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Hvor ble det av det kortet du skulle bestille istedenfor da? x800 kortet? des,OUT! Ble ikke noe av det. Jeg får pengene tilbake isteden, så venter jeg til webshopene begynner å få inn kortene(x800pro og 6800gt) Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Buddy, godt tenkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå