anderse_zne Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei! Når man bestiller en Tundra 1557 fra netshop, her, må man bygge den selv eller får man den ferdig montert? Hvis den kommer i deler og må bygge den sammen selv... er det vanskelig? Har lite kunnskap om bygging av bærbare På forhånd takk! Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Heisann....du velger komponenter og får den ferdig montert... Hawk Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hehe...... Jepp alt du trenger er en boksåpner og en slegge så tar det 10 min å bygge pc-en:p Neida, fra spøk til alvor. Har aldri hørt om å kjøpe bærbar i deler, grunnen er vel at det er mye mye vanskligerere å sette sammen.De på Netshop er jeg helt sikker på gjør det for deg hvis du ikke bestiller en helt lik modell som de har på lager da. Så bare ta det helt rolig å bestill den nye kjempe bærbaren din, så skal du se at du blir fornøyd. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Okay takk for rakse svar! Ganske bra at du kan velge akkurat det du vil da! (komponenter) Endret 16. juni 2004 av anderse_zne Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er jo bra det her, men det ser ut til å bli dyrere enn feks Psdata. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det er jo bra det her, men det ser ut til å bli dyrere enn feks Psdata. Ikke hvis jeg kutter ut wlan (som jeg ikke trenger) Kan man sette sammen selv på psdata også? link? Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Fant det på psdata, og det ble mye dyrer enn på netshop.. faktisk 1500,- mer på psdata enn på netshop! med like specs.. det som også er dumt er at du ikke kan fjerne wlan korte på psdata Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Det er jo bra det her, men det ser ut til å bli dyrere enn feks Psdata. Ikke hvis jeg kutter ut wlan (som jeg ikke trenger) Kan man sette sammen selv på psdata også? link? Nei man kan nok ikke sette sammen pc selv på psdata. Da sparer du omtrent 500,-. Jeg tror ikke det er verdt å fjerne wlan. Det er veldig kjekt med wlan. Og jeg tenker også litt i framtiden da det sikkert finnes mange steder hvor man kan bare koble seg opp på internett trådløst. Man tenger vel wlan for det ikke sant? Og det er veldig kjekt å kunne sitte ute på verandaen og surfe på internett . Jeg skal gå til innkjøp av bærbar pc om en liten stund, for nå er jeg lei av å sitte i kjelleren med min stasjonære . Men hvis du ikke trenger wlan så er jo det greit. Jeg har jo hørt mye fint om www.netshop.no EDIT: Blir det så mye dyrere?? Endret 16. juni 2004 av sablabra Lenke til kommentar
audunr Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Fant det på psdata, og det ble mye dyrer enn på netshop.. faktisk 1500,- mer på psdata enn på netshop! med like specs.. det som også er dumt er at du ikke kan fjerne wlan korte på psdata Ring PS Data og hør om det ikke er mulig: 37 25 37 25 MVH Audun Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det er jo bra det her, men det ser ut til å bli dyrere enn feks Psdata. Ikke hvis jeg kutter ut wlan (som jeg ikke trenger) Kan man sette sammen selv på psdata også? link? Nei man kan nok ikke sette sammen pc selv på psdata. Da sparer du omtrent 500,-. Jeg tror ikke det er verdt å fjerne wlan. Det er veldig kjekt med wlan. Og jeg tenker også litt i framtiden da det sikkert finnes mange steder hvor man kan bare koble seg opp på internett trådløst. Man tenger vel wlan for det ikke sant? Og det er veldig kjekt å kunne sitte ute på verandaen og surfe på internett . Jeg skal gå til innkjøp av bærbar pc om en liten stund, for nå er jeg lei av å sitte i kjelleren med min stasjonære . Men hvis du ikke trenger wlan så er jo det greit. Jeg har jo hørt mye fint om www.netshop.no Joda du kan sette sammen selv på psdata her, men det ble dyrt. Derfor går jeg for netshop.. Ja jeg vil vurdere wlan. men har ikke trådløst hjemme og alle stder jeg kommer til å ta med daten er det ikke trådløst, men uansett er det greit å ha i tilfelle Ja jeg har hørt mye fint om netshop selv, men har aldrig handlet av dem før. De har jo bra karaktert i "Webshopguiden" 2. plass, så det skal ikke være noe å si på. Tror dere prisen på Tundra 1557 kommer til å synke mye når sommerferien er ferdig?.. For skal ikke kjøpe den før det. Må jobbe litt først. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Fant det på psdata, og det ble mye dyrer enn på netshop.. faktisk 1500,- mer på psdata enn på netshop! med like specs.. det som også er dumt er at du ikke kan fjerne wlan korte på psdata Ring PS Data og hør om det ikke er mulig: 37 25 37 25 MVH Audun KAn godt gjøre det, men vil nok bestille fra netshop uansett, der blir det nok en smule billigere. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvordan får du det til å bli 1500,- dyrere på Psdata? Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Hvordan får du det til å bli 1500,- dyrere på Psdata? prøv selv, etter de komponentene jeg skal ha blir det sånn. ikke spør meg hvorfor Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvordan får du det til å bli 1500,- dyrere på Psdata? prøv selv, etter de komponentene jeg skal ha blir det sånn. ikke spør meg hvorfor Hva slags specs skal du ha da? Kanskje lurt å si Lenke til kommentar
espenf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Jeg har bestilt en 1557 hos Netshop med følgende spesifikasjon: Intel Pentium M 735 1,7 GHz (Dothan med 2 MB cache) 15" SXGA+, 1400x1050 med dual view støtte ATI Radeon mobility 9700 128 MB skjermkort Kingston 512MB 333 MHz (PC2700) 60 GB Hitachi TravelStar 7200 RPM disk med 8 MB cache AOpen DVD-RW 4X Intel Wireless LAN Mini PCI Card 54 MBPs Prisen for denne blir kr 15.062,74 (for å være nøyaktig ). Her er tilnærmet tilsvarende oppsett hos PS Data: PS Data har ikke lagt inn Dothan CPU'er i PC byggeren. Måtte derfor velge en med bare 1 MB cache. Jeg vet ikke om PS Data skal ha mer for Dothan utgaven. Tok det billigste PC2700 minnet de hadde. Videre er det DVD+R brenner i stedet for DVD-R brenner som Netshop leverer. Prisen hos PS Data blir kr 17.255,-. Prisforskjellen blir hele kr 2.192,- i favør Netshop. Endret 22. juni 2004 av espenf Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har du sjekke prisen hos www.advance.no ?? Søk på art. nr der. IT24.no er også et godt sted å sjekke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå