motorsjuk Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Hei, kjøpte nytt Radeon 9800 XT (creative, 256 mb), men har noen problemer... Første gangene jeg spilte Far Cry får jeg massevis av artifacts. Jeg gjorde så noen anbefalte endringer på oppsett av kortet, og får ikke lengre slike artifacts, men hele maskina fryser etter en stund. Ikke blåskjerm eller direkte reboot, men bare fryser. CPU-temp rett etter crash har vært fra 49-56C, System rundt 40C. Ikke prøvd noen andre spill så langt, men ingen problem i Windows ellers. Siste offisielle drivere fra ATI (husker ikke versjon), alt annet skal være oppdatert. Hva mener dere problemet er; For høye temp (ikke spesielt godt lufting, men samme skjedde etter å ha fjernet ene sia av kabinettet), for dårlig PSU (360W) eller noe annet? Specs. P4 n.8 msi ms 6585 hovedkort 2x512 Crucial PC2100 ddr.ram 2x120gb 7200 rpm harddisk 1 stk LiteON dvd-brenner 2 eksterne USB-devices (mus, keyboard) Lydkort Floppy... En eller annen 360W PSU Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Temp på GPU? Går GPU-vifta? Lenke til kommentar
motorsjuk Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Kom ikke så langt at jeg fikk installert noe program som registrerer GPU-temp, men får da håpe at vifta i alle fall går... får sjekke når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå