Plomma2 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Lar alle programmene mine starte opp (IRC, MSN, IE, opera osv osv starter seg selv, ganske fancy) mens jeg sitter å glor tomt inn i skjermen med et syktblikk (Jeg tok bilde av det en gang) Setter på noe musikk (Korn er fint å starte dagen med) Begynner å lese det jeg har gått glipp av i løpet av natten på div. forum. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Kobler til Tiscali AS Logger på MSN Messenger (auto) Starter Musicmatch Jukebox Starter Mozilla Firefox Starter Thunderbird 0.7 Stikker innom forumet Stikker innom www.mezzoblue.com Stikker innom www.justwatchthesky.com Stikker innom www.andybudd.com Fyrer opp Dreamweaver -makker der i noen timer Fyrer opp Photoshop -makker der i noen timer Fyrer opp SmartFTP -laster opp det jeg har makka med Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Pc'en min står så og si alltid på, men med en gang jeg står opp er dette rutinen: - krabber bort til PC'en og lokaliserer tastatur/skjerm/mus - slår på skjerm og venter spent på å se om noen har kontaktet meg - leser og lukker evnt MSN-vinduer - sjekker irc - sjekker epost - leser nyheter på vg.no, db.no og tb.no - sjekker hw.no forumet, sogamed og cs-manager. - sitter og glor uti lufta og lurer på hva F jeg skulle gjøre nå - loker litt på irc og spiller til slutt noen runder CS - slår på winamp, og irriterer meg over at jeg ikke gjorde det før - går og mekker meg mat og spiser den - så gror jeg fast til stolen min og blir der resten av dagen... jaja... godt det er sommer! -Twigi Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 -mirc starter og logger på en av to servere (noen som vet hvodan jeg kan få den til og logge på to) Ehm..*tenke* Først tar du av Connect on startup (Alt+O->Connect->Options). Deretter redigerer du Alias-filen din, og legger til noe sånt som dette: /startup { /server irc.quakenet.org /server -m irc.homelien.no } Det er viktig at den første serveren ikke har -m, mens den andre (og evt. flere) har det. (Du kan også sette nettverk i stedet for server, f.eks "/server EFnet") Deretter åpner du Remote-filen din (Alt+R) og legger til: on 1:start: { /startup } --- Når jeg skrur på maskinen / kommer tilbake etter en stund, er dette rutinen: -Starter IRC / Tar bort Away - Sjekker om det er noe liv -Starter MSN / Skifter status - Sjekker om det er noe liv -Starter Opera, og fortsetter der jeg slapp sist (som oftest innebærer det å sjekke diverse aviser, hw.no, gamer.no, brann.no og diverse fora) -Starter Winamp, fikser til en playlist, og setter på shuffle. -Starter LiveUpdate -Sjekker mail når alt er oppdatert -Starter IE og sjekker Windows Update (en gang eller to i uken) Det er vel det som er standard. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 *sjekker mail *setter på litt borgir Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 1: Slår på pc'n. 2: Msn starter opp automatisk og går til status "borte" 3: Setter igang et par lugubre programmer. 4: Går ut i det fine været og gjør helt andre ting. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Maskinen min står på hele tiden, så jeg pleier stort sett å: 1. Slå på skjerm 2. Slå på høyttalere 3. Flytte litt på musen 4. Slå på musikk 5. Skifte status på msn 6. Sjekke ut hva som skjer på IRC 7. Sjekke hw.no-forumet 8. Kose litt med tomatplanten min 9. Sjekke mail 10. Sjekke ut litt andre websider 11. Svare på innlegg på forum og snakke på IRC Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 fjerner den feite pølsefingeren min fra påknappen venter venter venter logger meg på venter venter venter etter det varierer det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå